• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54649
+
-

ربیع‌خواه: هر دردی را به‌خاطر پرسپولیس تحمل می‌کنم

به‌عنوان نایب‌قهرمان آسیا پاختاکور را شکست می‌دهیم

ربیع‌خواه: هر دردی را به‌خاطر پرسپولیس تحمل می‌کنم

محسن ربیع‌خواه پس از هفته‌ها دوری از ترکیب اصلی پرسپولیس، مقابل سپاهان به جمع 11بازیکن فیکس برانکو اضافه شد و توانست نمایشی قابل‌قبول مقابل تیم اصفهانی داشته باشد. با وجود این پس از بازگشت شجاع، ربیع‌خواه بار دیگر به نیمکت برگشت و مقابل تراکتورسازی شانس بازی پیدا نکرد. او مدعی است این روزها با درد تمرین و بازی می‌کند اما با وجود این حاضر است هر دردی را برای موفقیت پرسپولیس تحمل کند.
  شرایط تیم در آستانه بازی مرگ و زندگی با پاختاکور چطور است؟
با نتیجه‌ای که در تبریز گرفتیم، شرایط خوبی داریم و آماده رویارویی با پاختاکور در ازبکستان هستیم. امیدوارم بتوانیم این تیم را در خانه خودش شکست دهیم.
  به‌نظرت پرسپولیس توان شکست دادن پاختاکور را دارد؟
پاختاکور تیم خوبی است و با نتایجی که تا به اینجا گرفته، شانس خوبی برای صعود دارد. با وجود این ما در بازی رفت نمایش خوبی مقابل این تیم داشتیم و اگر اشتباه داوری نبود این تیم را شکست داده بودیم. این تیم از لحاظ فیزیکی شرایط خیلی خوبی دارد اما فراموش نکنیم که ما به‌عنوان نایب‌قهرمان آسیا وارد این بازی می‌شویم و هدفی جز پیروزی مقابل این تیم نداریم.
  البته می‌دانی که پرسپولیس بعد از برد مقابل سایپا طعم پیروزی را نچشیده و همین هفته پیش هم در خانه تراکتورسازی متوقف شده است.
امتیاز گرفتن در تبریز از تراکتورسازی کار آسانی نبود. ما در شرایطی مقابل این تیم به تساوی رسیدیم که سایر مدعیان در تبریز باخته بودند. جدا از این ما فاصله‌ای تا پیروزی در تبریز نداشتیم و می‌توانستیم با 3‌امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم. در هر صورت با توجه به شرایط جدول، تساوی مقابل تراکتورسازی برای ما خوب بود چراکه می‌توانیم در بازی‌های باقیمانده، قهرمانی خودمان را تضمین کنیم.
  مقابل سپاهان عملکرد خیلی خوبی داشتی اما در مصاف با تراکتورسازی نیمکت‌نشین شدی.
این تصمیم کادرفنی بود. به هر حال شجاع در بازی با سپاهان غایب بود و من به همین دلیل به ترکیب اضافه شدم. در آن بازی تمام تمرکزم را روی اشتباه نکردن گذاشتم تا بتوانم جای خالی شجاع را پر کنم و از این بابت خوشحالم که به این هدف رسیدم.
  الان مصدومیت‌ات به‌طور کامل برطرف شده است؟
پس از جراحی زانو تلاش زیادی کردم تا با تمرینات فشرده خیلی زود به میادین برگردم و مشکلی هم نداشتم اما پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ، خیلی درد داشتم و حتی الان هم با درد تمرین و بازی می‌کنم. با وجود این حاضرم هر دردی را به‌خاطر پرسپولس تحمل کنم و موفقیت تیمم را ببینم.

این خبر را به اشتراک بگذارید