• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54428
+
-

در کانون شایعه

صیادمنش،ستاره جوان آبی‌ها این روزها محور گفت‌وگوی هواداران است؛ همه می‌گویند او را برای تامین پول شفر فروخته‌اند

در کانون شایعه

اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان استقلال که در این فصل با 18سال سن توانست بازی‌های درخشانی را در ترکیب آبی‌پوشان به نمایش بگذارد به‌احتمال فراوان در انتخاب برترین‌های لیگ هجدهم که همه ساله بعد از پایان لیگ برگزار می‌شود عنوان پدیده سال را به خود اختصاص خواهد داد.
البته اللهیار یک ماهی است که به‌دلیل مصدومیت دور از میادین بوده؛ با این حال چند روزی می‌شود که تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده و با تشخیص پزشکان در بازی با الدحیل به میدان خواهد رفت.
در این یک‌ماه و به‌خصوص یک هفته اخیر اخبار پیرامونی درباره انتقال اللهیار جوان اول آبی‌پوشان به تیم فنرباغچه ترکیه بسیار زیاد بود؛ خبری که هفته قبل حتی خود صیادمنش آن را تکذیب کرد.
اما روز گذشته فضای مجازی پر بود از اخبار مختلف درخصوص اینکه انتقال اللهیار به تیم ترکیه‌ای قطعی شده است. حتی برخی پیج‌های خبری و هواداری در فضای مجازی به مفاد قرارداد انتقال صیادمنش به لیگ ترکیه اشاره کرده بودند. ازجمله اینکه استقلال از این انتقال مبلغ یک میلیون دلار به‌دست آورده و حتی این انتقال برای این انجام شده تا باشگاه استقلال پول فسخ قرارداد شفر را تامین کند.
ولی همه این نقل قول‌ها و خبرها تا بعداز ظهر دیروز از سوی هیچ کدام از مسئولان باشگاه استقلال تأیید یا رد نشد. در همین ارتباط وقتی با میرشاد ماجدی تماس گرفتیم گفت: «ما همه اختیارات را به مدیرعامل باشگاه سپرده‌ایم و او بدون مشورت با ما کار را پیش می‌برد؛ البته نه اینکه با ما مشورت نکند اما اینگونه امور برعهده آقای فتحی است. شنیده‌ام که کار انتقال اللهیار به فنرباغچه تمام ‌شده است. من هم حرف‌هایی دارم که امروز خواهم گفت .»
سعادتمند رئیس هیأت مدیره استقلال هم با بیان این مطلب که مدتی است سکوت کرده تأکید کرد: «این روزها بحث کمپ مرحوم ناصر حجازی و دو‌ سه کار اقتصادی را پیگیری می‌کنم و در این‌باره اطلاع چندانی ندارم. البته من هم به موقع صحبت‌هایی را مطرح خواهم کرد.» در عین حال علی خطیر معاون باشگاه استقلال هم حاضر نشد در این ارتباط صحبتی بکند.
وقتی هیچ کدام از مدیران باشگاه استقلال حاضر به پاسخگویی شفاف در این ارتباط نشدند با مدیر برنامه‌های صیادمنش ارتباط گرفتیم. او در این‌باره به روزنامه همشهری گفت: « این خبر صحت ندارد. نمی‌دانم چرا این بچه (صیادمنش) را اینقدر اذیت می‌کنند. دائما می‌نویسند به فنرباغچه می‌رود درحالی‌که اینطور نیست. حتی از طرف باشگاه فنرباغچه نوشته‌اند که به صیادمنش گفتند برای استقلال بازی نکند اما اللهیاردر  بازی با الدحیل با رفع کامل مصدومیتش برای تیم استقلال بازی خواهد کرد. »
به‌نظر تا اظهارنظر قطعی مدیران استقلال در این ارتباط نمی‌توان به ضرس قاطع انتقال صیادمنش را به ترکیه تأیید یا رد کرد اما مطمئنا در روزهای آینده این موضوع روشن خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید