• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54120
+
-

توپ به زمین نیروی انتظامی و فدراسیون افتاد

توپ به زمین نیروی انتظامی و فدراسیون افتاد

یک روز پس از اعتراض فرمانده یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی و نیز مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ فوتبال به فروش بیش از اندازه بلیت در بازی پرسپولیس با سپاهان، شرکت مبنا توسعه مبین، مجری بلیت‌فروشی بازی‌های پرسپولیس مدعی شد که بلیت اضافه فروخته نشده است.
در اطلاعیه‌ای که این شرکت منتشر کرده آمده است: «با توجه به ظرفیت ورزشگاه آزادی و صندلی‌های موجود تعداد 59506بلیت برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از طریق فروش اینترنتی و یا فیزیکی در اختیار هواداران قرار گرفت. از این تعداد حدود 54هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران پرسپولیس و حدود 5هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران تیم فوتبال سپاهان قرار گرفت.»
مبنا توسعه مبین همچنین مدعی شده است که بررسی‌های آن شرکت نشان می‌دهد در روز مسابقه 4576نفر از افرادی که بلیت خود را به‌صورت اینترنتی خریداری کرده بودند، جهت دریافت بلیت به گیشه‌های بلیت‌فروشی مراجعه نکرده‌اند. در بخشی دیگر از این بیانیه، ادعاهای مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال هم به چالش کشیده شده است:«اینکه آقای سعید فتاحی عنوان کرده‌اند 15هزار بلیت اضافه فروخته شده است صرفا ناشی از عدم‌اطلاع ایشان است و قطعا این شرکت از نظر حقوقی پیگیر این اتهام خواهد بود. با این حال تأکید می‌شود تعداد دقیق بلیت‌های تحویلی به هواداران برای این دیدار 59506قطعه است و سایر هوادارانی که به ورزشگاه آمدند با تصمیم و دستور مقامات انتظامی بوده است.که ظاهرا به‌دلیل ازدحام تماشاگران پشت درهای ورزشگاه برای جلوگیری از هر اتفاق ناخوشایندی اجازه دادند مردم وارد ورزشگاه شوند. اساسا فروش بلیت و کنترل گیت‌های ورودی بدون اجازه و دستور مقامات انتظامی مستقر در ورزشگاه برای مجری بلیت‌فروشی امکان‌ناپذیر است. این شرکت تأکید می‌کند اسناد و مدارک تعداد فروش بلیت‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان موجود است و درصورت درخواست از هر نهاد یا سازمانی برای شفاف‌سازی‌ قابل ارائه است.»
طبق اعلام اورژانس تهران، ازدحام و درگیری بین تماشاگران در روز بازی پرسپولیس با سپاهان، نزدیک به 300زخمی در پی داشت. گروهی معتقدند یکی از دلایل درگیری‌ها در ورزشگاه‌های ایران، فروش بلیت‌های بدون شماره و ورود بیش از اندازه تماشاگران به استادیوم‌هاست.

این خبر را به اشتراک بگذارید