• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 9 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54021
+
-

سپاهان را هم می زنیم

سپاهان را هم می زنیم

پدیده با پیروزی مهم روز شنبه شانس سهمیه را برای خود زنده کرد و استقلال را هم از قهرمانی دور کرد. میلاد فراهانی، دروازه‌بان پدیده در این مسابقه یکی از بهترین‌های تیمش بود. او در گفت‌وگو با همشهری درخصوص برد تیمش در این مسابقه گفت: «درست است که ما برنده بازی شدیم، اما بازی خیلی سختی را پشت‌سر گذاشتیم. به هرحال استقلال تیم بزرگی است و در کورس قهرمانی بود. ما هم برای گرفتن سهمیه می‌جنگیدیم، برای همین مسابقه حساسیت بالایی داشت. خدا را شکر 
3 امتیاز را گرفتیم.»
او درباره اینکه هدفشان در بازی با استقلال گرفتن 3 امتیاز بود، تأکید کرد: «بله، بازیکنان هم‌قسم شده بودند استقلال را ببریم و دوباره به مدعیان نزدیک شویم. به هرحال گرفتن سهمیه آسیایی، حداقل کاری است که برای مردم خوب مشهد می‌توانیم انجام دهیم تا آنها شاد شوند. ما قبل از بازی تأکید کرده بودیم که 4فینال پیش‌رو داریم و خوشبختانه نخستین فینال، بازی با استقلال بود که با 3امتیاز تمام کردیم. در 3بازی دیگر هم حتما باید برنده باشیم و با این هدف به زمین می‌رویم‌ تا ان‌شاءالله با کمک هواداران سهمیه آسیایی بگیریم. یکی از تیم‌هایی که باید ببریم سپاهان است.»
دروازه‌بان پدیده با بیان این مطلب که استقلال همیشه بزرگ است و یکی، دو باخت چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند، تأکید کرد: «واقعا رویارویی با استقلال برای ما خیلی سخت بود اما ما بعد از زدن گل، خیلی خوب شکل دفاعی خودمان را حفظ کردیم و توانستیم گل را حفظ کنیم. استقلال نخستین تیمی بود که اینقدر ما را اذیت کرد.»
او درباره احتمال برکناری شفر بعد از این بازی، گفت: «نفرات تصمیم‌گیرنده در این ارتباط مدیران استقلال هستند اما به‌نظر من شفر مربی بزرگی است و نباید با یک شکست او را عوض کنند. چراکه استقلال دوباره به روزهای خوب خود خواهد رسید.»
فراهانی درباره اعتراض استقلالی‌ها به اتلاف وقت او در جریان بازی گفت: «طبیعی است من این کار را بکنم. اتلاف وقت بعد از جلو‌افتادن از حریف یک روش متداول است که نه‌تنها در بازی ما بلکه در تمام بازی‌های دیگر هم اتفاق می‌افتد. ما بازی بسیار سختی مقابل استقلال داشتیم و خیلی روی دروازه ما فشار آوردند. البته ما آنچنان وقت تلف نکردیم. مطمئن باشید استقلال هم جلو می‌افتاد، بازیکنان این تیم به‌خصوص دروازه‌بانش وقت تلف می‌کردند.من سعی می‌کردم در صحنه‌هایی که توپ به من می‌رسید، زود بازی را شروع کنم اما شاید به‌نظر می‌رسید که وقت تلف می‌کردم. به هرحال وقتی تیم جلو می‌افتد، به‌عنوان بازیکن با‌تجربه و دروازه‌بان تیم باید شرایطی را ایجاد کنم که تیم از زیر فشار بیرون بیاید.» فراهانی با بیان این مطلب که برای فصل آینده با تیم پدیده قرار‌داد دارد اما صحبت‌های نهایی را برای ماندن بعد از پایان فصل انجام خواهد داد، تأکید کرد: «خوشبختانه فصل خوبی را با تیم پدیده داشتم و ان‌شاءالله با گرفتن سهمیه، خستگی‌مان هم در‌می‌رود و هدیه‌ای به هواداران می‌دهیم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید