• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53795
+
-

شیری: قهرمان، هفته آخر مشخص می‌شود

تساوی مقابل سپاهان هم ارزشمند بود

شیری: قهرمان، هفته آخر مشخص می‌شود

مهدی شیری یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل سپاهان بود؛ بازیکنی که نیم‌فصل به سرخپوشان پیوست اما خیلی زود توانست خودش را با بازیکنان و شرایط تیم هماهنگ کند.
شیری در گفت‌وگو با همشهری با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: «ما با حضور پرشور هواداران درصدد برد بودیم اما با وجود همه تلاش‌ها متأسفانه بازی مساوی شد و نتوانستیم جواب حمایت‌های هواداران را با برد بدهیم. اما این تساوی مقابل تیم قدرتمند سپاهان هم ارزشمند بود. البته فشردگی بازی‌ها که همزمان باید در 3جبهه بجنگیم باعث شده بازیکنان ما خستگی زیادی را تحمل کنند. حتی نمی‌توانیم ریکاوری لازم را انجام دهیم چراکه هر 4روز یک‌بار بازی داریم».این مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به مسائل حاشیه‌ای بازی با سپاهان تأکید کرد: « بازی‌های بزرگ همینطور است، حاشیه است، زد وخورد است. حتی روی سکوها خیلی اتفاقات می‌افتد اما بازیکنان ما خیلی باتجربه هستند و خیلی خوب این مسائل را کنترل کردند».
وی در ادامه درباره شرایط تیم و بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل گفت: «ما مدام در سفر هستیم و مسافت‌های طولانی هم داریم، با این حال امیدوارم در بازی با تراکتورسازی بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و تا حدود زیادی راه خود را برای قهرمانی هموار کنیم».او درباره اینکه با تساوی مقابل سپاهان چقدر خودتان را قهرمان می‌دانید، تأکید کرد: «واقعا تا هفته آخر، قهرمانی مشخص نمی‌شود. خودمان را آماده می‌کنیم برای بازی بعدی با تراکتورسازی تا از سد این حریف نامدار هم عبور کنیم».شیری درخصوص اینکه از نیم‌فصل که به پرسپولیس آمده توانسته خودش را با تیم هماهنگ کند، گفت: «به هرحال پرسپولیس تیم بزرگی است، بازیکنان تجربه زیادی دارند، همگی آنها مهارت‌های لازم را دارند و در کنار آنها بازی کردن سطح کاری من را هم بالا می‌برد. فعلا کار دارم تا به سطح مطلوب برسم. روزبه‌روز سعی می‌کنم که برای تیم‌ام مثمرثمر باشم».شیری درباره اینکه هدف‌گذاری‌اش برای این فصل چه بوده، گفت: «هدف‌گذاری‌ام فقط شخصی نیست بلکه هدف‌گذاری تیمی است که ان‌شاءالله باید قهرمان شویم. در کنار آن تمام تلاشم را می‌کنم که به تیم ملی هم برسم. این آرزوی همه بازیکنان است. باید تلاشم را دوچندان کنم تا به اهدافم برسم. فعلا که معلوم نیست مربی تیم ملی چه‌کسی شود ولی هرکسی شود من تلاش می‌کنم به تیم ملی برسم».
 

این خبر را به اشتراک بگذارید