• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 7 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53759
+
-

صدای همشهری

  نبود درمانگاه دندان‌پزشکی ‌ 
از شهرستان گلپایگان تماس می‌گیرم. فرهنگی بازنشسته هستم. از مسئولان درخواست می‌کنم در این شهرستان هم یک درمانگاه تخصصی دندان‌پزشکی برای فرهنگیان ایجاد کنند. 
 مهدی خادمیان از گلپایگان 

  انتقاد از پلیس راه قزوین - رشت
در بزرگراه قزوین - رشت سفر می‌‌کردم. در مسیر رفت یعنی از قزوین به سمت رشت، کیوسک پلیس‌راه در سمت راست قرار داشت. اما در مسیر برگشت در سمت راست جاده کیوسکی وجود نداشت و راننده‌ها باید عرض بزرگراه را طی می‌کردند تا ساعت بزنند. این مساله بسیار خطرناک است، زیرا می‌تواند موجب بروز تصادف‌های مرگبار شود. 
یک شهروند از قزوین 

  افزایش حق بیمه کارگران 
کارگر فصلی هستم. حق بیمه ما را 50 درصد گران کرده‌اند. این در حالی است که با رکود ساخت‌وساز گاهی در ماه 10 روز هم کار نمی‌کنم. این افزایش حق بیمه را چطور باید پرداخت کنم؟
صمد باقری از آبیک قزوین 

  جاده ناهموار پرند
بزرگراه ساوه - تهران، در فاصله شهر جدید پرند تا عوارضی، با حدود 25 کیلومتر مسافت چاله‌های بسیاری دارد. به خاطر چاله‌ها مدام باید خودروی خود را به چپ یا راست هدایت کنیم و این کار موجب تصادف‌های شدید می‌شود. 
غلامرضا عبدی از پرند

  اجاره بالای غرفه در بازار میوه
نرخ اجاره غرفه‌های میادین میوه‌ و تره‌بار در البرز بالاست. قیمت بالای اجاره این غرفه‌ها روی قیمت محصول هم اثر گذاشته است. میادین میوه ‌و تره‌بار مگر قرار نیست اجناس را به قیمت پایین‌تر عرضه کنند؟
یک شهروند از البرز

این خبر را به اشتراک بگذارید