• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53476
+
-

کوتاه از حادثه

کوتاه از حادثه
کوتاه از حادثه


      پرونده مرگ هولناک 2کودک در دادسرا
به‌دنبال مرگ هولناک 2کودک خردسال در مخزن فاضلاب مدرسه‌ای در روستای سنجدک خراسان رضوی، تحقیقات قضایی درباره این حادثه آغاز شد. به گزارش میزان، رئیس حوزه قضایی بخش کوهسرخ شهرستان کاشمر با اشاره به تشکیل پرونده قضایی درخصوص این حادثه گفت: رئیس اداره آموزش و پرورش کوهسرخ برای ارائه توضیحات احضار شد و شخصا از محل حادثه بازدید کردم و اکنون منتظریم تا نتیجه کالبدگشایی اعلام شود تا کارشناس حوادث، موضوع را بررسی کند و مشخص شود که علت تامه حادثه چه بوده است. وی در ادامه گفت که تاکنون فردی در این پرونده بازداشت نشده و تحقیقات ادامه دارد. براساس این گزارش، ۲۹فروردین 2کودک خردسال در روستای سنجدک که برای بازی به حیاط مدرسه روستا رفته بودند در پی سقوط در داخل مخزن فاضلاب مدرسه جان خود را از دست دادند.

      برخورد مرگبار قطار با پراید
تصادف قطار با خودروی پراید در حوالی ساری جان زن جوانی را گرفت و 3نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد. به گزارش فارس، مسئول روابط عمومی راه‌آهن شمال با بیان این خبر گفت: حدود ساعت۲۰:۱۰ شامگاه دوشنبه قطار گرگان به سوادکوه در منطقه راهبند ساری با پراید حامل 4سرنشین برخورد کرد. وی با اعلام اینکه در این حادثه یک خانم دردم فوت کرد افزود: 3سرنشین دیگر خودرو به بیمارستان منتقل شدند. به گفته وی، راننده پراید اهل منطقه دماوند بوده و نسبت به مسیر آشنایی کافی نداشته و بارندگی و عدم‌آشنایی به مسیر، زمینه‌ساز این حادثه شده است.

      مرگ خاموش زوج جوان در کلاردشت
زوج جوانی در کلاردشت بر اثر گازگرفتگی جانشان را از دست دادند. به گزارش پلیس، این حادثه در یکی از ساختمان‌های مسکونی در شهرستان کلاردشت رخ داد و در جریان آن زوج جوان بر اثر انتشار گاز از بخاری گازی نصب‌شده در این ساختمان دچار گازگرفتگی شدند. آنها اهل گیلان بودند که پس از حضور پلیس در محل و هماهنگی‌های قضایی، اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

      دستگیری سارقان 500میلیونی


ظن پلیس به سرنشینان یک خودرو به کشف ده‌ها مورد سرقت و کشف اموال مسروقه به ارزش 500میلیون تومان منجر شد.

به گزارش همشهری، چند روز قبل مأموران گشت پایگاه ششم پلیس آگاهی هنگام گشت‌زنی به سرنشینان یک پژو206 سفیدرنگ با پلاک‌های مخدوش مظنون شدند. آنها در حال پرسه زدن در خیابان بودند و رفتارشان مشکوک به‌نظر می‌رسید. به همین دلیل مأموران آنها را بازداشت کردند و به بازرسی خودرویشان پرداختند. مأموران در بازرسی خودروی دستگیرشدگان یک قیچی آهن‌بر کشف کردند و از آنجا که مظنونان توضیح قانع‌کننده‌ای درباره قیچی نداشتند و بررسی سوابق خودرو نیز نشان می‌داد سرقتی است، متهمان به پایگاه ششم منتقل شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد هر دو متهم ازجمله افراد سابقه‌دار هستند. به همین دلیل تحت بازجویی قرار گرفتند و به ارتکاب بیش از 150فقره سرقت خودرو، لوازم داخل خودرو و بیش از 50مورد سرقت اماکن شامل سرقت از مهدکودک‌ها، انباری‌ها و کارگاه‌های خیاطی و... در جنوب شرق تهران اعتراف کردند. آنها اعتراف کردند که بخشی از اموال مسروقه را به مالخران خود در خلازیر و اتابک فروخته‌اند و بقیه اموال را در اتابک، خاک سفید تهرانپارس، خیابان کرمان و محله 13آبان مخفی کرده‌اند و قصد فروش این اموال را دارند. در چنین شرایطی بود که مأموران با راهنمایی دستگیرشدگان به محل نگهداری اموال مسروقه رفتند و مقدار زیادی لوازم خانگی، البسه، لوازم الکترونیکی، طلا و جواهرات، لوازم ساختمانی، ادوات موسیقی و... کشف کردند.

سرهنگ بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف اموال مسروقه به ارزش 500میلیون تومان، تاکنون 15نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید