• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53475
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/XvvV
+
-

با مردم

با مردم
با مردم






   بیمارستانی مثل میلاد در جنوب شهر هم ساخته شود
از وزارت رفاه خواهشمندم در قسمت جنوب تهران هم بیمارستان منظمی مانند بیمارستان میلاد احداث کند تا هم از بار ترافیکی آمد و شد کاسته شود و ‌هم از حجم انبوه مسافران این بیمارستان.

مومنی از نعمت‌آباد تهران

@  جلوی ورود موتورسواران به تونل‌ها و پیاده‌روها را بگیرند
چرا راهنمایی و رانندگی از ورود موتورسوارها در تونل‌ها و پیاده روها جلوگیری نمی‌کند، تا کی باید شاهد این بی‌نظمی باشیم؟
 لاهرودی از تهران

   400هزار تومان افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟
چرا 400هزارتومان اضافه حقوق را به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی نداده‌اند اما به بازنشستگان کشوری داده‌اند، خون آنها رنگین‌تر است یا مثلا بازنشسته‌ترند؟
یحیوی از شیروان

@  درج قیمت روی کالا در حد شعار است
به‌دلیل عدم‌درج قیمت روی کالاها، سوءاستفاده بسیار زیادشده و هرکسی به دلخواه خود تعیین قیمت می‌کند و از نهادهای نظارتی همچون سازمان تعزیرات هم خبری نیست. روزنامه‌ها و رسانه‌ها زبان مردم باشید.
زارعی از تهران

  10ماه کار بدون حقوق!
ما کارگران شرکت کیسون پروژه پرند، نزدیک به 10‌ماه حقوق از شرکت طلب داریم و هر چه صبوری می‌کنیم خبری از پرداخت‌ها نمی‌شود.
دانایی‌فرد از پرند

  شکر در اراک نایاب شده است!
شکر در اراک نایاب شده و هیچ سوپرمارکتی شکر ندارد و شکر دولتی هم در کار نیست که توزیع شود، واقعا یک شبه شکرها تمام شدند؟
نوری از اراک

  رونق تولید تنها راه نجات کشور است
وقتی تولید به‌معنای واقعی رونق بگیرد هیچ شکی نیست که به نیروهای بیشتری نیاز خواهد شد و قطعا از تعداد بیکاران کشور کاسته می‌شود، پس بهترین راه برای غلبه بر شرایط کنونی کشور حمایت مسئولان از تولید واقعی است.
ورزنده از تهران

  نمایشگاه اتومبیل، عامل ترافیک چهارراه تیرانداز
نمایشگاه اتومبیلی که به تازگی در تهرانپارس، چهارراه تیرانداز به سمت بزرگراه رسالت باز شده، هیچ جای پارک و عبور و مروری برای اهالی باقی نگذاشته و واقعا ساکنین را کلافه کرده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
لبافی‌نژاد از تهرانپارس

برخی مسئولان فقط وعده می‌دهند
  برخی مسئولان آنقدر وعده می‌دهند که دیگر اعتمادی به حرف‌هایشان نیست و واقعا مردم مانده‌اند کدام حرفشان درست است. به‌خصوص وعده‌هایی که به فرهنگیان و بازنشستگان می‌دهند!
نوبخت از تنکابن

  سدمعبر در پیاده‌روهای ستارخان
سد معبر در پیاده‌روی خیابان خسروی شمالی واقع در چهارراه خسرو ستارخان درست روبه‌روی شهروند صادقیه، آسایش عابران را سلب کرده است. چندین بار به سامانه ١٣٧ گزارش شده ولی اقدامی صورت نگرفته است. از شهرداری منطقه ٢ تقاضای رسیدگی داریم.
لاهرودی ساکن محله

  دولت سیل‌زدگان را فراموش نکند
اکنون که تب سیل فروکش کرده نگرانی‌های مردم بیشتر شده است، چرا که بارها دیده شده پس از مدتی حادثه‌دیدگان فراموش می‌شوند. با توجه به ابعاد ملی سیل، لطفا این‌بار دولت مردم را فراموش نکند.
مشکریز از سوسنگرد

  مایحتاج مردم برای‌ماه مبارک رمضان تأمین شود
در آستانه‌ ماه مبارک رمضان، امید و انتظار ویژه می‌رود که مایحتاج و اقلام مورد نیاز مردم مؤمن و روزه‌دار به نحواحسن تأمین شود و دولت با تعیین سبد حمایتی در این مسیر پرفیض کنار مردم باشد.
صولتی از تهران

@  ‌ چرا تولید و فروش سوسیس و کالباس ممنوع نمی‌شود؟
براساس آنچه مسئولان از رسانه‌ها مدام اعلام می‌کنند، سوسیس و کالباس حتی برای افراد سالم مضر و خطرناک است چه رسد به افراد بیمار، اما جای تعجب است که با این وضع نه تولیدشان ممنوع می‌شود و نه فروش‌شان. چرا؟!
تباشری از بویین زهرا

این خبر را به اشتراک بگذارید