• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53269
+
-

صدای استان‌ها

   نابسامانی میوه‌فروشی‌ها
میوه‌فروشی‌های متعددی در خیابان امام‌ خمینی (ره) اراک هست. این میوه‌فروشی‌ها با سد معبر مشکلات زیادی برای تردد مردم ایجاد کرده‌اند. شهرداری برای ساماندهی این خیابان فکری بکند. 
امیدی از مرکزی

   ساخت‌وساز در جنگل قائم
جنگل قائم کرمان محافظت نمی‌شود. مدتی است صدای ساخت‌و‌ساز در این منطقه شنیده می‌شود. از مسئولان می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کنند. 
یک شهروند از کرمان 

   آسفالت بد جاده شهرک چمران 
جاده شهرک چمران در استان البرز آسفالت نامناسبی دارد. مسئولان شهرداری به ترمیم و مناسب‌سازی آسفالت این شهرک اقدام کنند. 
سعیدی از البرز

   بی‌نظمی اتوبوسرانی خرم‌آباد 
ساعت رفت‌‌وآمد اتوبوس‌های شهری در خرم‌آباد مشخص نیست. مردم با این شرایط امکان برنامه‌ریزی برای تردد در شهر را ندارند. این بی‌برنامگی، به‌ویژه برای افرادی که می‌خواهند به‌موقع در محل کار خود حاضر شوند، امکان استفاده از اتوبوس‌های شهری را دشوار کرده است. 
بیرانوند از لرستان 

   مشکل دفع فاضلاب در روستای قوچان 
 فاضلاب روستای قوچان در شهرستان سقز استان کردستان وضع نامطلوبی دارد. به دلیل کم‌جمعیت بودن روستا آب و فاضلاب روستایی هم پاسخگو نیست. باید چه کنیم؟
جمعی از اهالی روستا از کردستان 

     سبد کالای بهزیستی 
سبد کالای بهزیستی را در سال 97 گرفته‌ام، اما چند ماه است که این سبد را به ما نمی‌دهند. 6 ماه است سبد کالا دریافت نکرده‌ایم و هیچ پاسخی در این باره نمی‌دهند. مسئولان بهزیستی اعلام کنند دلیل این کار چیست؟
یک شهروند از اردبیل 

   درخواست از شهرداری ملارد 
از سرآسیاب ملارد تماس می‌گیرم. ساکن خیابان بهار غربی در بلوار رسول اکرم (ص) هستم. شهرداری به این منطقه رسیدگی نمی‌کند. علاوه بر مشکل سد معبر مغازه‌داران، نظافت کوچه‌ها و ‌تخلیه سطل‌های زباله مرتب انجام نمی‌شود و همیشه زباله‌های زیادی در خیابان ریخته است. پارک برای بازی کودکان هم در منطقه وجود ندارد. 
یک شهروند از البرز

  درخواست از شهرداری یزد
 مدتی است خیابان آبشاهی، حد فاصل بلوار دانشجو و خیابان آیت‌الله کاشانی، برای تکمیل شبکه فاضلاب حفاری شده است. از مسئولان شهرداری درخواست می‌کنم به کارشان سرعت دهند. متاسفانه مشکلات زیادی برای تردد شهروندان در منطقه به وجود آمده است. 
یک شهروند از یزد 

 شهرداری الکترونیک
پیشنهاد می‌کنم خدمات شهرداری الکترونیکی شود. با الکترونیکی شدن خدمات، سلیقه شخصی‌ای در کار نخواهد بود و به واقع مردم می‌توانند بدون هیچ آسیبی به خدمات خود دست پیدا کنند.
گلناز ضیا از چهارمحال وبختیاری
 

این خبر را به اشتراک بگذارید