• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 25 فروردین 1398
کد مطلب : 52361
+
-

صدای استان‌ها

   نور کم‌جان در خیابان‌های شهر
در بسیاری از نواحی کرج مانند بلوار ماهان نور چراغ‌ها بسیار کم است. این مساله مشکلات زیادی برای تردد به وجود آورده است. از مسئولان شهرداری درخواست می‌کنم به این موضوع رسیدگی کنند. 
یک شهروند از البرز

   کمبود کلاس در قلعه‌گنج 
مدرسه سورگاه در قلعه‌گنج به جای 6 کلاس درس فقط 2 کلاس دارد در حالی که تعداد دانش‌آموزان این مدرسه 70 نفر است و این منطقه هم کوهستانی است. بسیاری از روستاها و مناطق محروم کرمان چنین مشکلی دارند. 
آبادی از کرمان 

   زباله‌ها در دوپشته 
منطقه دوپشته دشتروم یکی از زیباترین و بکرترین مناطق شهر یاسوج است، اما متاسفانه این منطقه با زباله محاصره شده. چرا به این وضع رسیدگی‌ نمی‌شود؟
 یک شهروند از کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد

   حقوق اندک کارگران 
اغلب کارگران حقوق بسیار پایینی دارند. در ماه‌های گذشته قیمت همه اجناس چند برابر شده است. با حقوق روزی 50 هزار تومان کارگر روزمزد چطور می‌توانیم خرج زندگی‌مان را بدهیم؟ مسئولان فکری برای قشر کم‌درآمد بکنند. 
یک شهروند از مرکزی 

   هزینه‌های دارویی
دارو به قدری گران شده است که یک سرماخوردگی ساده هزینه قابل ملاحظه‌ای به دنبال دارد. این هزینه‌ها حتی با داشتن بیمه هم سرسام‌آور است چه برسد به این‌که خانواده‌ای بیمه نداشته باشد یا یکی از اعضایش بیماری خاص و سختی داشته باشد. 
باقری از سمنان 

   گلایه یک دانشجوی سیل‌زده 
با وجود خسارت‌های سیل و با توجه به این‌که دانشگاه ما 70 درصد تخریب شده باز هم مسئولان دانشگاه دستور دادند برای ادامه‌ تحصیل به پلدختر بریم. سیل خرابی‌های زیادی در پلدختر ایجاد کرده است و فعلا امکانات اولیه در این شهر وجود ندارد. حتی هلال احمر در حال پخش ماسک‌های فیلتردار در میان شهروندان است، زیرا به دلیل وجود گل و فاضلاب انواع بیماری شیوع پیدا کرده است. مسئولان باید اجازه می‌دادند حداقل این ترم را در مرکز استان یعنی خرم‌آباد بگذرانیم. 
جمعی از دانشجویان سیل‌زده لرستان 

این خبر را به اشتراک بگذارید