• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 25 فروردین 1398
کد مطلب : 52298
+
-

با مردم

با مردم
با مردم






  جلوی واردات چای گرفته شود
شایسته است در سالی که رونق تولید نامگذاری شده از چایکاران و شالیکاران حمایت ویژه‌ای شود تا واردات چای و برنج خارجی به حداقل برسد. کاهش واردات حتما باعث کاهش آسیب‌پذیری ما در برابر تحریم‌ها می‌شود.

اخوان از فومن

@  قانون کار درست اجرا شود کافی است
اگر دولت قانون کار را با جدیت و دقیق اجرا کند دریافتی کارگران شامل حقوق ثابت، اضافه کاری، بن، سنوات، حق اولاد، حق مسکن و حق شیفت آنقدر خواهد بود که نیازی به افزایش هر ساله دستمزد نباشد !
حبیب‌زاده از تهران

  سیل از جنگ سخت‌تر نیست
مردم شریف استان‌های سیل زده کسانی هستند که روزهای تلخ 8سال جنگ نابرابر را هم گذرانده‌اند، قطعا سیل از جنگ سخت‌تر نیست و می‌توانیم دوباره خانه هایمان را بسازیم.
معلمان مجتمع آموزشی عشایری لرستان

  پارک پردیسان بابت پارک خودرو پول می‌گیرد!
بعد از تعطیلات سال نو با گذاشتن دکه و زنجیر جلوی درب ورودی پارکینگ‌های پارک پردیسان، با صدور قبض‌هایی که معلوم نیست متعلق به کجاست، از مردم و ماشین‌ها ورودیه می‌گیرند! در کجا رسم است برای پارک‌های عمومی که با هزینه مردم ساخته شده از مردم پول بگیرند؟
علیزاده از تهران

  اقرار به اشتباه باعث جلوگیری از تکرار آن می‌شود
مسئولان به صراحت اعلام می‌کنند به جای سیل، باید به بی‌تدبیری خودمان معترض باشیم.این اقرار از سوی مسئولان درعرصه طبیعت و زیست محیط چراغ سبزی برای اقدام عملی جهت ساماندهی رودخانه‌ها، دامنه کوه‌ها، پل‌ها وسدهای آبی برای جلوگیری از تکرار آسیب‌های بلایای طبیعی ازجمله سیل است.
اشتری از بجنورد

@  چرا صدا و سیما به کارشناسانش عناوین غیرواقعی می‌دهد؟
اغلب مجریان صدا و سیما در شبکه‌های مختلف‌ از کلمه دکتر برای دعوت‌شدگان استفاده می‌کنند درحالی‌که خیلی‌ها مدرک کارشناسی دارند و این عناوین به‌اصطلاح کیلویی بخشیدن کار درستی نیست.
لاهرودی از تهران

@  متروی اصفهان به وقت ضرورت تعطیل است!
هم‌اکنون ساعات کار مترو (قطار شهری) در اصفهان تا ساعت ۹ شب است، روزهای جمعه و تعطیلات رسمی هم که مردم بیشتر به این وسیله حمل‌ونقل عمومی سریع و راحت احتیاج دارند، مترو تعطیل است! شایسته است وقت کار مترو را حداقل تا زمان کاهش تردد تا۱۱ شب افزایش دهند.
محمود بلیغیان از اصفهان

  سیل اتحاد ایرانیان را به رخ جهان کشید
با وجود تحریم‌های گسترده و بحران سیل، اتحاد و همدلی ایرانیان در کمک رسانی به سیل‌زدگان ستودنی است. تا زمانی که اینگونه پشت هم باشیم، خدا هم پشت ماست.
بحری از قم

@  قوه قضاییه عوامل سیل را به مردم معرفی کند
همین میزان بارش و بسیار بیشتر در دهه 50و 60 در کشور رخ می‌داد و اتفاقی نمی‌افتاد. قطعا سیل ویرانگر امسال نتیجه سال‌ها تخلف در حوزه‌های محیط‌زیست، منابع طبیعی، ساخت‌وساز و غیره است. لطفا قوه قضاییه به این موضوع ورود کند و با همه متخلفان چند دهه اخیر بدون اغماض برخورد شود.
ارشدی از تهران

  چرا کرایه تاکسی‌های تبریز افزایش نمی‌یابد؟
کرایه‌های اتوبوس و مترو در تبریز افزوده شده اما کرایه تاکسی‌ها همچنان به نرخ پارسال است. لطفا مسئولان شهری زودتر مصوبه قیمت جدید را بدهند.
سلطانی راننده تاکسی از تبریز

  تبلیغات کمیته امداد؛ از معدود برنامه‌های خوب سیما
تبلیغات کمیته امداد که در شبکه‌های مختلف پخش می‌شود از اثرگذارترین تبلیغات چند سال اخیر است. کاش برای چیزهای مختلف هم از این روش تبلیغ و فرهنگسازی شود.
روزبهی از شهریار

  مسئولان دست از اعلام آمار ساختگی بردارند
اعلام تورم 26.6درصد یعنی نادان فرض کردن مردم. لطفا مسئولان آمار واقعی را اگر اعلام نمی‌کنند، آمار دروغین هم ندهند!
رحمانی از کرج

@  نصب پل در 48ساعت الگو شود
اگر مسئولان می‌توانند بنا به ضرورت در 48ساعت پل نصب کنند، در سایر موارد هم اینگونه باشند. جا دارد از عزیزانی که ظرف 48ساعت در پلدختر پل ساختند، تقدیر شود.
رضا ملالی از تالش

این خبر را به اشتراک بگذارید