• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 20 فروردین 1398
کد مطلب : 51701
+
-

تغییرات عجیب در استقلال خوزستان

علوی: کار بزرگ را افراد بزرگ انجام می‌دهند

یکشنبه‌شب  گذشته در اقدامی عجیب باشگاه استقلال خوزستان برای پنجمین بار سرمربی خود را در طول فصل عوض کرد و سیدمحمد علوی به جای سیروس نعمتی‌نژاد هدایت آبی‌ها را برعهده گرفت. آبی‌ها در انتهای جدول با سقوط فاصله‌ای ندارند و علوی بی‌شک کار دشواری برای حفظ تیم خواهد داشت. او در مورد انتخابش به‌عنوان سرمربی جدید استقلال خوزستان می‌گوید:« از هیأت مدیره و مدیرعامل تیم بابت اعتمادشان به‌خودم تشکر می‌کنم. در این نیم فصل که به‌عنوان مربی در کنار تیم بودم خصوصیات مثبت زیادی در بین بازیکنان دیدم و به‌نظر من توانایی حفظ تیم در لیگ برتر را دارند. ان‌شاءالله نکاتی را که لازم است بیان می‌کنیم و درصورت عمل به آن می‌توانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم».
او در مورد اینکه حدود 12هفته است که استقلال خوزستان تنها 4امتیاز کسب کرده است و کار این تیم خیلی سخت به‌نظر می‌رسد، خاطرنشان می‌کند: «من سال قبل هم که به‌عنوان سرمربی کارون اروند خرمشهر انتخاب شدم کسی فکر نمی‌کرد بتوانم تیم را به لیگ دسته اول ببرم اما با تلاشی که صورت گرفت توانستیم همراه با این تیم به لیگ دسته اول صعود کنیم. 
کار در لیگ دو بسیار سخت است اما من در نخستین تجربه‌ام این موفقیت را کسب کردم. الان هم به این بچه‌ها اعتقاد دارم. کار بزرگ را افراد بزرگ می‌توانند انجام دهند. تلاشمان را می‌کنیم تا یک اتفاق ویژه و متفاوت رقم بزنیم».
  نعمتی‌نژاد: زیدان هم نمی‌تواند برای استقلال خوزستان کاری کند
نعمتی‌نژاد که خودش در نخستین روزهای سال98 سرمربی استقلال شده بود، در مورد اخراج از تیم می‌گوید:«نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. ظاهرا هیأت مدیره تصمیم گرفته و گفته نتایج تیم ضعیف است.حتی زیدان هم نمی‌تواند برای این تیم کاری کند. نمی‌دانم انتظار باشگاه در 2بازی از من چه بوده است. این تصمیم‌ها فقط به‌خاطر ضعف مدیریت است. مگر می‌شود یک تیم از ابتدای فصل 5، 6مربی عوض کند؟».او تأکید می‌کند:«وضعیت باشگاه افتضاح است. مثل یک تیم محلات شده است. من از آن سالی که قهرمان شدیم، فکر کردم امکانات هنوز همانطور است ولی نمی‌دانستم که مثل تیم‌های محلی شده‌اند. واقعا از اینکه سرمربی استقلال شدم پیشمان هستم. با نیت خیر آمده بودم و می‌خواستم کمک کنم. نه درباره مسائل مالی صحبت کرده بودم و نه مدت قرارداد. قرارداد سفید را سر زمین چمن آوردند و همان برگه سفید هم به دفتر باشگاه رفت».

این خبر را به اشتراک بگذارید