• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 18 فروردین 1398
کد مطلب : 51473
+
-

قدردانی شهردار تهران از نیروهای حاضر در مناطق سیل‌زده

امداد
قدردانی شهردار تهران از نیروهای حاضر در مناطق سیل‌زده

147نیروی خدماتی از شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده اعزام شدند. فعالیت این نیروها در مناطق سیل‌زده واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته‌ است. استاندار لرستان از حضور این نیروها قدردانی کرد. پیروز حناچی، شهردار تهران نیز در توییتی از همکاران حاضر در مناطق سیل‌زده تشکر کرد. او نوشت: «همکاران عزیزم که در مناطق سیل زده حاضرید، خدا قوت»

پیش‌تر جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی از حضور بیش از 60نیروی آتش‌نشان در مناطق سیل‌زده گلستان و لرستان خبر داده بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام 147نیروی این سازمان به مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان و گلستان خبر داد.
رضا عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنوشت با اشاره به اعزام نیروها و تجهیزات سازمان پسماند به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و لرستان اظهار کرد: سوم فروردین‌ماه امسال 26نفر از نیروهای سازمان پسماند به همراه 2دستگاه لودر، 2دستگاه بیل مکانیکی، 4دستگاه کمرشکن، 10دستگاه کامیون کمپرسی و 1دستگاه جرثقیل به مناطق سیل‌زده استان گلستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه 14و 15فروردین‌ماه امسال گروهی دیگر از نیروهای سازمان پسماند به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند، اضافه کرد: 2دستگاه لودر، 3دستگاه کمرشکن، 8دستگاه کامیون کمرشکن، 1دستگاه بیل مکانیکی، 1دستگاه گریدر، 10دستگاه خاور، 10دستگاه واترجت، 10دستگاه مینی‌لودر و 1دستگاه خودرو پیکاپ تا به امروز به این منطقه ارسال شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تأکید کرد: همچنین 200عدد بیل، 200عدد چکمه، 2هزار عدد ماسک و 50عدد کلنگ کارگری به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال شده است.

عبدلی با اشاره به نیروهای کارگری اعزام شده به مناطق سیل‌زده استان لرستان عنوان کرد: در مجموع 121نفر نیروی خدماتی سازمان پسماند شامل 90نفر نیروی کارگری به همراه 31نفر راننده و کمک‌راننده به این استان اعزام شده است.

شهرداری تهران پیش‌تر تجهیزات فنی گسترده‌ای را به مناطق سیل‌زده شمال و جنوب غرب کشور اعزام کرده بود. 8دستگاه خودروی سنگین و 6دستگاه خودروی سبک و همچنین 7پمپ آبکش سنگین و 7پمپ آبکش سبک و 2دستگاه لودر، 2دستگاه بیل مکانیکی و 4دستگاه کمرشکن و 10دستگاه کامیون کمپرسی به استان گلستان اعزام شد. با افزایش سیل در استان‌ لرستان و خوزستان تجهیزات گسترده‌ای نیز به این مناطق اعزام شد که از آن جمله 3کاروان امدادی و عملیاتی و ۲دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل مکانیکی، ۸دستگاه کامیون کمپرسی و ۴ دستگاه کشنده کمرشکن همچنین یک‌ کامیون AF نجات سنگین، 5دستگاه جرثقیل، خاور حمل تجهیزات و ۱۰ دستگاه خاور حمل خاک و نخاله، ۱۰ دستگاه خودروی مجهز به سیستم واترجت، ١٠دستگاه مینی‌لودر و 15دستگاه موتور برق پرتابل، 10دستگاه موتور برق 5/5کیلو وات، 50تخته چادر امدادی و انواع سنگ فرز، بتن‌بُر و فلزبر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید