• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 اسفند 1397
کد مطلب : 51163
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


شما را به خدا به طبیعت رحم کنید
از همه مردم تقاضا می‌کنم به هر نقطه‌ای که سفر می‌کنند به طبیعت آسیب نرسانند و زباله‌های خود را از دل طبیعت جمع کنند؛ به‌خصوص در روز سیزده بدر ویژه‌تر مراقب طبیعت باشید.

مومنی از فومن

چهارشنبه سوری واقعی داشته باشیم
چهارشنبه‌سوری واقعی پر از شادی، آرامش و مهربانی است. لطفا با نخریدن ترقه‌های عجیب و غریب هم به سلامت جامعه کمک کنیم و هم اجازه دهیم سنت‌های واقعی در این شب نمود پیدا کند.
مریم خردمند از یزد

رفتگران دوست داشتنی‌ترین زحمتکشان هستند
رفتگران بدانند ما آنها را جزو دوست داشتنی‌ترین اقشار کارگری می‌شناسیم که زحماتشان به‌خصوص در روزهای پایان سال مضاعف است. از همین جا دست آنها را می‌بوسیم.
 
جمعی از مردم خیابان اسکندری تهران

افزایش دستمزد مصوب دردی را دوا نمی‌کند
اگر قیمت‌ها و گرانی به همین نحو ادامه یابد، افزایش دستمزدی که اکنون مصوب شده به هیچ دردی نمی‌خورد مگر اینکه مسئولان موفق شوند، افزایش قیمت را کنترل کنند.
 
محمدرضا بختیاری از شهرکرد

چرا به محض شارژ، از اعتبار آن مصرف می‌شود؟
مسئولان اپراتور همراه اول پاسخ بدهند که چرا به محض اینکه سیم‌کارت خود را شارژ می‌کنیم خودبه‌خود از شارژ کم می‌شود و اعتبار بی‌دلیل مصرف می‌شود؟
 
شاهین بهادری از تهران

اصفهان منتظر مسافران نوروزی است
به همه هموطنان عزیز و گرامی این مژده را می‌دهیم که برای عید آب در زاینده‌رود زیبا جاری شده و اصفهان زیبا مثل هر سال منتظر قدوم پرمهر مسافران است. لطفا مسئولان آب را از اصفهان دریغ نکنند.
سامان کهن‌پور از اصفهان

جریمه‌های گرانفروشان ناچیز است
جریمه‌هایی که برای گرانفروشان و متخلفان اعمال می‌شود خیلی ناچیز است. در ثانی جریمه‌ها را مسئولان می‌گیرند، ولی هزینه گرانی‌ها را مردم از نان و سفره خودشان می‌پردازند، این عدالت است؟
محمد یحیوی از نازی‌آباد تهران

لامرد پر از کارگران خارجی است
@ تعداد زیادی کارگران خارجی به‌خصوص افغان‌ها در لامرد فارس مشغول به‌کارند. آیا شهر‌های دیگرهم به اندازه لامرد به این تعداد خارجی مجوز کار داده‌اند؟
 
محمد کشتکار از لامرد فارس

با قرارداد سفید امضای کارگری برخورد شود
از مسئولان مصرانه تقاضا می‌کنیم در روزهای پایانی سال، دستور اشد برخورد را با پیمانکارانی بدهند که باانگیزه‌های طمعکارانه اصرار بر امضای اجباری روی برگه‌های سفید دارند و اینگونه بخشی یا کل مزایای نیروها را به نفع خود مصادره می‌کنند.
مصدری از تهران

نخریدن هر چیز گرانی، کارگشاست
در خبرها خواندم که خشکبارفروش‌ها 80درصد کمتر از سال گذشته همین موقع فروش داشته‌اند. همین موضوع نشان می‌دهد اگر چیزی بی‌ضابطه گران شود بهترین راه نخریدن آن است. اینگونه زحمت مسئولان هم کم می‌شود.
سیدحمید میررضوی از مشهد

مسئولان ارشد هم به مشکلات پاسخ دهند
@ هروقت ستون با مردم را مطالعه می‌کنم فقط پاسخ مسئولان مترو را می‌بینم که می‌توان مترو را پاسخگوترین دانست، اما توقع این است که پاسخ مسائل دیگر هم از سوی مسئولان درج شود. خواهشمندیم پاسخ مشکلات در سطح روسای سطح بالا را هم پیگیر باشید؛ به‌خصوص مشکلات مستأجران و بیکاری جوانان.
پوره از تهران

فرهنگیان همچنان چشم به راه مطالبات
فرهنگیان شاغل و بازنشسته از سال ۶۷تا۸۰ هر سال یک ماه مرخصی مناطق محروم طلب دارند که وجه آن تاکنون پرداخت نشده است. پس ازشکایات بسیار، دیوان عدالت رأی داده که باید به نرخ روز[یوم الادإ] این طلب محاسبه و پرداخت شود. اما هنوز کسی حرفی راجع به پرداخت آن نزده است. لطفا مسئولان فکری بکنند.
مشکین پوش از خرم‌آباد

چاله‌های عمیق در اتوبان همت
@ در اتوبای همت غرب به شرق چاله‌های عمیقی ایجاد شده که می‌تواند باعث چپ کردن ماشین بشود. لطفا پیش از اینکه اتفاقی بیفتد مسئولان به فکر باشند.
 
حسین کارآزموده ازتهران

حقوق فرهنگیان در دوره‌های کارآموزی هنرستان‌ها پرداخت نشد
وزارت آموزش و پرورش حق‌الزحمه بازدید فرهنگیان را برای دوره‌های کارآموزی هنرستان‌ها، از سال ۹۵ تا‌کنون پرداخت نکرده. لطفا نگذارید این بدهی به سال چهارم برسد و برای شب عید پرداخت کنید.
کلاهی از شاهرود

تیک‌آفی‌ها آسایش جنت‌آباد را برهم زده‌اند
@  چهارراه ایرانپارس واقع در جنت‌آباد شمالی محلی برای تیک‌آف کشیدن ماشین‌ها و موتورها شده و عده‌ای برای تیک‌آف کشیدن با یکدیگر رقابت می‌کنند که سر و صدای این‌کار آنها به‌خصوص در نیمه‌های شب آسایش اهالی را مختل کرده است.
جوهری از جنت آباد شمالی

آب آبادان شیرکاکائویی شده
وضعیت آب در آبادان به شیر کاکائو می‌ماند. واقعا مسئولان حاضرند همین آب را استفاده کنند؟!
لیوارجانی از آبادان

این خبر را به اشتراک بگذارید