• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 اسفند 1397
کد مطلب : 51122
+
-

ایسما: دوست دارم در داربی گل بزنم


استقلال، نساجی را با یک گل برد تا با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند و حالا شانس بالایی برای قهرمانی داشته باشد. سرمربی آلمانی استقلال در نیم فصل دوم با جذب 3بازیکن خارجی یعنی ایسما، پاتوسی و منشا توانسته خط حمله پرقدرتی را برای آبی‌پوشان بسازد. ایسما یکی از اعضای پرتلاش این مثلث است که این روزها معمولا در ترکیب اصلی حضور دارد.
او درخصوص شرایط این روزهای خودش به همشهری گفت:«خدا را شکر الان شرایط خیلی خوبی در استقلال دارم. زمانی که به این تیم آمدم کمی ناآماده بودم اما با تمریناتی که انجام دادم به شرایط بسیار خوبی رسیدم و امیدوارم که در روزهای بعد بهتر شوم.»
ایسما در خصوص بازی بعدی استقلال در داربی پایتخت گفت: «در مورد داربی خیلی شنیده‌ام و می‌دانم که مهم‌ترین بازی در آسیاست و مهم نیست که این دو تیم در بازی‌های قبل خود چه نتایجی گرفته باشند. ما در این هفته‌ها نشان دادیم که چه تیم پرقدرتی هستیم و مطمئن هستم که بازی بسیار خوبی در داربی انجام خواهیم داد و به‌دنبال پیروزی در این مسابقه مهم هستیم».
مهاجم آبی‌پوشان درباره گلزنی در داربی گفت:«خیلی دوست دارم گلزنی در داربی را تجربه کنم. امیدوارم گل بزنم و برای شادی به سمت هواداران استقلال بروم».

این خبر را به اشتراک بگذارید