• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 27 اسفند 1397
کد مطلب : 51120
+
-

منشا: صحبت از قهرمانی زود است


مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته پرسپولیس حالا پیراهن آبی‌ها را به تن دارد و بدون شک چهره ویژه داربی پیش‌رو است. گادوین منشا از زمان پیوستن به استقلال بازی‌های خوبی را ارائه کرده و با زدن یک گل زیبا به فولاد نشان داد که چه انگیزه بالایی برای گلزنی دارد. او امیدوار است که در داربی برابر تیم سابق خود بتواند گلزنی کند.
گادوین منشا در خصوص شرایط خودش در استقلال به همشهری گفت: «شرایط خیلی خوبی دارم. جو استقلال بسیار فوق‌العاده است و از حضور در این تیم راضی هستم و امیدوارم که بتوانم در ادامه به استقلال کمک کنم».
مهاجم آبی‌پوشان با توجه به اینکه تیم جدیدش حالا جزو مدعیان قهرمانی است، افزود: «استقلال شرایط بسیار خوبی در نیم فصل دوم دارد و توانستیم با نتایجی که گرفتیم به رده دوم جدول برسیم. هرچند که صحبت از قهرمانی خیلی زود است و امیدوار هستیم که بتوانیم در پایان فصل قهرمانی شویم».
منشا درباره لیگ قهرمانان آسیا و تساوی برابر العین گفت: «استقلال در گروه بسیار سختی قرار دارد و همه تیم‌هایی که در این گروه حضور دارند مدعی قهرمانی هستند اما ما می‌توانستیم العین را شکست دهیم که با بدشانسی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد. البته هنوز تا پایان دور مقدماتی 4بازی دیگر باقی‌مانده و ما هنوز شانس صعود داریم».

این خبر را به اشتراک بگذارید