• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 23 اسفند 1397
کد مطلب : 50900
+
-

با مردم

شهرداری به موضوع پسماندها ورود جدی کند
زباله‌گردها با بازیافت زباله در کنار سطل‌های زباله ضمن ایجاد صحنه‌های نامناسب برای شهر، باعث پراکندن زباله‌ها و آلودگی شهر در ابعاد وسیع می‌شوند. لطفا مسئولان شهری به این موضوع به‌صورت جدی ورود کنند.
اسرافیلی از ونک

پارک توحید سبزوار سرویس بهداشتی ندارد
از مسئولان شهری خواهشمندم به مشکلات پارک شهرک توحید شهر توجه جدی کنند. این پارک ضمن نداشتن سرویس بهداشتی، تبدیل به مسیر تردد موتورسواران شده و آرامش شهروندانی که ورزش و تفریح می‌کنند را  برهم زده است.
محمدرضا گرم بادامی از سبزوار

  تاکسیرانی بهانه‌جویی می‌کند
یک راننده تاکسی هستم که برای تمدید گواهینامه تاکسیرانی مدت‌هاست معطلم. آنها از ما گواهی سوء‌پیشینه و عدم‌اعتیاد و... می‌خواهند که سال‌های قبل انجام داده‌ایم و اکنون باید نزدیک به 400هزارتومان هزینه کنیم تا اینها را دوباره انجام دهیم.
غلام ایفازی از تهران 

واقعا با هم بخندیم
چهارشنبه آخر سال با ورود ترقه‌ها، به جای شبی برای با هم خندیدن تبدیل به شبی برای خندیدن به یکدیگر تبدیل شده. واقعا همه با هم قرار بگذاریم و چهارشنبه آخر سال را به کام یکدیگر تلخ نکنیم. همان چهارشنبه‌سوری سنتی خودمان خیلی زیبا و دوست‌داشتنی بود.
دلسوخته وطن

بار کج به منزل نمی‌رسد
اختلاسگران سرنوشت طاغوت را ببینند و عبرت کنند و بدانند بار کج به منزل نمی‌رسد. پول‌هایی که شما اختلاس کرده‌اید متعلق به شخص نیست و متعلق به مردم است. از خدا بترسید و بدانید بابت این اختلاس‌ها مصیبت‌ها خواهید کشید.
رضوانی از مشهد

درختان گلستان بهارستان تشنه‌اند
شهرداری گلستان شهرستان بهارستان از توابع تهران به موضوع پاکیزگی و آبیاری درختان شهر بیشتر توجه کند؛ مخصوصا حدفاصل سبزدشت تا پل سالورکه درختانش اصلا آبرسانی نمی‌شوند.
معصومی از گلستان

مسئولان به داد مستأجران برسند
مسئولان صدای مستأجران را بشنوند. اگر در سال جدید کرایه‌ها افزایش یابد با افزایش حقوقی که آنها مقرر کرده‌اند، مستأجران باید در خیابان‌ها و پارک‌ها چادر بزنند.
حسنی تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید