• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 22 اسفند 1397
کد مطلب : 50798
+
-

کوتاه از حادثه

کوتاه از حادثه
کوتاه از حادثه


      درگیری خونین پلیس و سارق سنگ‌پران
 سارقی که هنگام فرار از دست پلیس با پرتاب سنگ و آجر یکی از مأموران را زخمی کرده بود، با شلیک پلیس دستگیر شد.
به گزارش پلیس، چند روز پیش مأموران پلیس شهرستان بجنورد در حال گشتزنی در یکی از خیابان‌های این شهر بودند که به مرد جوانی مشکوک شدند. این مرد تلاش می‌کرد در یک وانت نیسان را که کنار خیابان پارک شده بود باز کند و به‌نظر می‌رسید قصد سرقت آن را دارد. مأموران با دیدن این صحنه به مرد جوان نزدیک شدند اما او با دیدن خودروی پلیس پا به فرار گذاشت. مأموران با پای پیاده به تعقیب سارق جوان پرداختند و برای دستگیری او چندبار ایست دادند اما وی توجهی نکرد و به فرار ادامه داد. در این هنگام یکی از مأموران اقدام به شلیک تیر هوایی کرد و سارق با دیدن این صحنه شروع به پرتاب سنگ و آجر به سمت مأموران کرد. یکی از سنگ‌هایی که او پرتاب کرده بود با شدت زیاد به سر یکی از مأموران برخورد و او را مجروح کرد. مأمور دیگر که نمی‌خواست به سارق اجازه فرار دهد این‌بار او را هدف گرفت و شروع به تیراندازی کرد.
گلوله‌ پلیس به پای دزد فراری خورد، او نقش زمین شد و گیر افتاد. در ادامه هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و در تحقیقات مشخص شد که سارق، جوانی 28ساله است که آن روز قصد سرقت خودروی نیسان را داشته است. این مرد در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و قرار است پس از بهبودی برای تحقیقات تخصصی به اداره آگاهی منتقل شود.


      نجات قاتل جوان، پای چوبه ‌دار
جوانی که 5سال قبل در جریان درگیری با جوانی دیگر، وی را به قتل رسانده بود لحظاتی پیش از قصاص در زندان کرج بخشیده شد. به گزارش ایسنا، ایرج فتاحی، مدیر ندامتگاه کرج گفت: این جوان 26ساله 5سال‌ونیم پیش در درگیری با جوانی 23ساله وی را به قتل رسانده و به همین دلیل به قصاص محکوم شده بود. وی ادامه داد: در این مدت که متهم در زندان بود مددکاران زندان متوجه تغییر رفتار او شدند. به همین دلیل با هماهنگی معاون دادستان هشتگرد تلاش برای جلب رضایت اولیای دم آغاز شد. آنها راضی به بخشش نبودند اما چند روز قبل وقتی قرار بود حکم قصاص اجرا شود آنها با بزرگواری گفتند که قاتل را بخشیده‌اند. به این ترتیب قاتل جوان به زندگی برگشت.


      گوشت الاغ به قصابی نرسید
سرنشینان یک پراید انبوهی از گوشت الاغ را به مقصدی نامعلوم حمل می‌کردند اما مأموران پلیس آنها را بازداشت کردند.
سرهنگ اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی بندرعباس در این‌باره به ایرنا گفت: 2سرنشین یک خودروی پراید در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس مقدار زیادی گوشت حمل می‌کردند که بررسی‌ها نشان داد گوشت الاغ است. وی ادامه داد: هرچند متهمان ادعا می‌کردند که گوشت‌ها برای مصرف انسانی نبود اما بررسی‌ها در این‌باره ادامه دارد و فرضیه توزیع گوشت الاغ در قصابی در دست بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید