• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 22 اسفند 1397
کد مطلب : 50796
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  رفتار برخی پزشکان واقعا سؤال‌برانگیز است
در همه جای دنیا پزشک، خدمتگزار مردم است. نمی‌دانم چه شده که در ایران حتی پزشک راضی به معاینه بیمار نیست و دستیاری برای معاینه دارد! چرا یک پزشک نباید خودش شخصا بیمارش را معاینه کند.

گروسی از تهران

  اختلاس‌ها یک‌روزه رخ نداده‌اند
لطفا مسئولان پاسخ دهند که چرا تاکنون خبر این فسادهای مالی علنی نشده است. بانک در پایان روز اگر ریال کم بیاورد کارمند باید پاسخگو باشد، چگونه است که میلیون یورویی جابه‌جا شده و آب از آب تکان نخورده؟ کمی فکر کنید هرکدام از این پرونده‌ها حداقل ریشه در 10سال قبل دارند!
رئوفی از تبریز

  گرانی،  بیش از همه، حقوق‌بگیران را آزرده است
دارندگان شغل آزاد خودشان را با نوسانات بازار تنظیم می‌کنند و این حقوق‌بگیران هستند که گرانی بیچاره‌شان کرده و نزدیک است که خانه خراب شوند.
لیلا برادران از تهران

@ عکس کارت ملی‌ام شبیه من نیست!
شنیده بودم که عکس‌های کارت ملی شباهتی به صاحبان آنها ندارد، ولی نه تا این حد! چرا دفاتری که عکس را تهیه می‌کنند غیرمتخصص و بی‌سلیقه‌اند.
شیلر صلاتی از سنندج

 لامپ‌های بزرگراه آیت‌الله سعیدی خاموش است
لامپ‌های خاموش بزرگراه آیت‌الله سعیدی به‌خصوص حدفاصل پل سالو تا ابتدای نسیم‌شهر و حدفاصل میدان قائمشهر تا ابتدای شهر واوان را روشن کنید.
سعیدی از نسیم‌شهر

  در قطب اقتصادی بیکار هستم
در شهر اراک که از قطب‌های اقتصادی کشور است بیکار هستم و خانواده دختر دلخواهم به همین دلیل از جواب مثبت به من انصراف داده‌اند. واقعا چه‌کسی پاسخگوی وضعی است که اکنون درست شده است.
میلاد از اراک

 حقوق‌ها همسان‌سازی‌ شود، سبد حمایتی نخواستیم
قرار بود 2مرحله دیگر از بسته‌های حمایتی واریز شود، مسئولان به جای این کارهای مقطعی، بودجه‌ای که قرار بود 2مرحله دیگر سبد حمایتی بدهند به همسان‌سازی‌ حقوق‌ها  اختصاص دهند که کاری ریشه‌ای است تا اصلا نیاز به توزیع سبد حمایتی نباشد.
مست علی از تهران

  عزم صدا و سیما برای تبلیغات جزم است!
به‌نظر می‌رسد صدا و سیما فقط برای تبلیغات عزم و جزم کافی دارد و وظایف یک رسانه را به کل فراموش کرده است. حق بدهید از رسانه‌های دیگر برنامه‌های دلخواهمان را دنبال کنیم.
عروجی از زنجان

@ بزرگراه باقری نیازمند زیرگذر یا روگذر است
شهرداری فکری به حال بزرگراه باقری در منطقه شرق کند که با وجود دوربرگردان‌ها، برای این حجم ترافیک بزرگراهی اصلا پاسخگو نیست و باید طرح احداث تقاطع زیرگذر یا دوربرگردان‌های غیرهمسطح در این منطقه انجام شود.
زمانی از تهران

 نخریدن راه مقابله با گرانفروشی است
یکی از عوامل گرانی‌ها خود مردم هستند که تا می‌شنوند چیزی گران شده برای خرید آن هجوم می‌برند و براساس عرضه و تقاضا بازار سیاه و گرانی شکل می‌گیرد. بهتر است مردم خبرهایشان را از رسانه‌های درست دریافت کنند.
شهمیرزادی از سمنان

   آیا توقع عروسی مجلل در این شرایط بجاست؟
بعد از 2سال نامزدی امسال تصمیم داشتیم به زندگی‌مان سامان بدهیم اما خانواده عروس اصرار به برگزاری عروسی مجلل دارند؛ درحالی‌که از قبل شرایط متوسط من را می‌دانستند. اکنون همه‌‌چیز به‌هم خورده و هدایای ما را پس آورده‌اند، واقعا چرا جوانان را از ازدواج فراری می‌دهید؟
جوکار از شیراز

  آسفالت خیابان‌های مسکن‌مهر دماوند چه شد
چندی است بابت آسفالت خیابان‌های مسکن مهر دماوند از ما پول گرفته‌اند ولی تاکنون این کار نشده و از ساخت پارکی که قولش را داده بودند هم خبری نیست.
سیداحسان حسینی از دماوند

این خبر را به اشتراک بگذارید