• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 3 بهمن 1396
کد مطلب : 5043
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

کاشت درخت به‌جای مدرن‌سازی‌

با سلام. در صفحه 26دیروز تیتر زده بودید؛ برنامه فشرده برای تبدیل تهران به شهری مدرن! متأسفانه خشک کردن درختان در تهران همچنان به بهانه برج‌سازی‌ ادامه دارد. از شهرداری تهران درخواست می‌کنیم به‌جای ایجاد شهر مدرن بیاید برنامه فشرده‌ای برای کاشت درخت در تهران داشته باشد؛ چون در اسلام برای درخت و درختکاری این همه ارزش قائل شده‌اند لذا بهتر است به‌جای مدرن‌سازی‌ درختان خیابان ولیعصر تهران را احیا کنید. این درختان مرکز تنفس تهران هستند. درختان چنار سایه زیادی دارند؛ چرا مجددا درخت چنار در مناطق مختلف تهران کاشته نمی‌شود؟

2436...0912

 

 

پیشنهاد به شرکت واحد اتوبوسرانی

با سلام. از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تقاضا داریم، با توجه به اینکه از میدان امام حسین(ع) به سمت 17شهریور اتوبوسی برای حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد، خط 321را که هم‌اکنون مسیر رفت آن از خیابان شهید منتظری است در امتداد خیابان صفای غربی ادامه داده و در تقاطع با خیابان 17شهریور به سمت میدان شهدا تغییر مسیر دهد. این اقدام می‌تواند مشکل بسیاری از شهروندان ساکن در این محدوده را برطرف کند.

درخواست تعدادی از ساکنان منطقه

 

 

تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبریدی

سلام. سال‌هاست تکنولوژی ساخت خودروهای بنزینی- دیزلی در اروپا رو به پایان است. شرکت‌های خودرو‌سازی‌ در اروپا مجبور به تولید و عرضه خودروهای برقی به مردم شده‌اند و پمپ بنزین‌ها در حال جمع‌آوری است. ژاپن یارانه 11هزاردلاری جهت خرید خودروهای برقی می‌دهد. کره سال‌هاست برای مردمش خودروی هیبریدی می‌سازد. کارشناسان چینی به لطف تولید خودروهای برقی توسط خودروسازانشان با خوشحالی صحبت از آسمان آبی دوباره چین می‌کنند. چه خوب است خودروسازان ما اگر می‌توانند خودشان را با علم و دانش جهانی خودرو هماهنگ کنند و تولید و عرضه خودروهای برقی و هیبریدی را در دستور کار قرار دهند.

4755...0915

 

 

پیشنهاد به سازمان فرهنگی هنری شهرداری

سلام. به مسئولان در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیشنهاد می‌کنیم در پارک‌ها به‌خصوص پارک ستارخان مکانی را برای هدیه دادن کتاب‌های صلواتی و نذری مردم مشخص کنند. این اقدام فرهنگی می‌تواند از طرفی شهروندان را تشویق به هدیه دادن بکند و از طرف دیگر باعث تشویق مردم به کتاب و کتابخوانی شود.

2925...0912

این خبر را به اشتراک بگذارید