• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 19 اسفند 1397
کد مطلب : 50307
+
-

توقف صدرنشین‌ها در لیگ یک

گل گهر سیرجان در خرمشهر متوقف شد اما نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش قدر این فرصت را ندانست. گل گهر در خرمشهر به مصاف کارون اروند رفت و با تساوی بدون گل 2امتیاز را در خوزستان جا گذاشت. با این نتیجه شاهین شهرداری بوشهر می‌توانست با پیروزی برابر نود ارومیه با یک بازی بیشتر نسبت به گل گهر سیرجان به صدر جدول رده‌بندی صعود کند، شرایط هم با اخراج دقیقه10 نصرتی روی خطای پنالتی‌ای که انجام داد برای شاگردان ویسی خوب پیش رفت اما خسروی موفق شد این پنالتی را مهار کند تا شاهین فرصت عالی را برای جلو افتادن از حریفش از دست بدهد. این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در دقیقه 69بهمن سالاری موفق شد گل اول شاهین را وارد دروازه حریف کند اما در دقیقه 79فرزاد محمدی توانست گل تساوی را از روی ضربه پنالتی وارد دروازه شاهین کند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. شاهین با این تساوی با یک اختلاف امتیاز کمتر نسبت به گل گهر سیرجان و یک بازی بیشتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و نود ارومیه هم با 24امتیاز در رده دوازدهم جا خوش کرد.
در دیگر بازی مهم هفته فرهاد کاظمی موفق شد تیم سابقش را 2-1شکست دهد و سرخپوشان را در روز توقف دو تیم بالاتر از 3امتیاز حساس محروم کند. روز گذشته بادران در زمین سرخپوشان بازی کرد و با گل‌های کریم اسلامی و محمد آشتیانی در مقابل تک گل حسین کریمی 3امتیاز این بازی حساس را به‌دست آورد. سرخپوشان قهرمان نیم فصل بعد از جدایی کاظمی از روزهای خوبش دور شده و هر هفته در جدول سقوط می‌کند.
ملوان انزلی هم در ادامه نتایج خوب نیم فصل دوم شهرداری تبریز را برد و در میانه جدول جایگاه خود را تثبیت کرد. زیباترین مسابقه هفته اما در رفسنجان برگزار شد. مس رفسنجان در یک بازی هیجان انگیز و پر گل میهمانش فجر سپاسی را 4به 3مغلوب کرد. فجر در این مسابقه دو بار از حریف پیش افتاد و تا دقایق پایانی فاصله‌ای با برد شیرین نداشت اما در دقایق 90و 93با گل‌های دیرهنگام رفسنجانی‌ها پیروزی با ارزش را با شکستی تلخ عوض کرد. هر دو تیم در کمر کش جدول هستند و چیزی برای‌شان تغییر نکرده است. بازی گل ریحان البرز و قشقایی شیراز هم با تساوی بدون گل تمام شد تا هر دو تیم 2امتیاز حساس را از دست بدهند. در دیگر بازی این هفته خونه به خونه در زمین خود برابر آلومینیوم اراک با تساوی 1-1متوقف شد و همچنان در رده 15جدول چشم انتظار هفته‌های بعد ماند. در جدول رده‌بندی گل گهر با 44امتیاز از 24بازی در رتبه اول، شاهین شهرداری بوشهر با 43امتیاز از 25بازی در جایگاه دوم و سرخپوشان با 23بازی و 38امتیاز در رده سوم قرار دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید