• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 15 اسفند 1397
کد مطلب : 50052
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  کپسول گاز مایع در کنارک 60هزارتومان!
مدتی است که کپسول گاز مایع در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان کم شده است. من در کنارک یک کپسول را با سفارش توانستم 60هزار تومان بخرم، درحالی‌که یارانه ما هم قطع شده است.

محمد بستانی کنارکی

  دلخوشی و نشاط از مردم دریغ نشود
من و دخترم بیماری‌ ام اس داریم و دخترم شرایط روحی نامناسبی دارد. چرا مسئولان فکری برای ایجاد نشاط در جامعه نمی‌کنند و چرا جلوی دلخوشی‌های کوچک مثل نگهداری حیوانات خانگی را از مردم می‌گیرند. دخترم فقط به هوای حیوان خانگی‌اش گاهی به پیاده‌روی می‌رفت.
یک مادر از تهران

یاسوج امکانات کافی برای مسافران ندارد
یاسوج که معروف به پایتخت طبیعت و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است از کمترین امکانات رفاهی برای مسافران محروم است درحالی‌که همه‌ساله شمار زیادی گردشگر نوروزی به استان می‌آیند.
شریفیان از یاسوج

@ شهرداری گلستان به وضع شهر توجه کند
از مسئولان شهری گلستان از توابع تهران خواهشمندیم به موضوع پاکیزگی شهر بیشتر توجه کنند. همچنین این شهر نیازمند فرهنگسرا و سرای محله است و از مسئولان توقع داریم هرچه زودتر شهردار رسمی گلستان منصوب شود.
نصیریان از گلستان

  مسئولان به فکر مستأجران باشند
از مسئولان تقاضا داریم از هم‌اکنون به فکر مستأجران باشند. ما با منت صاحبخانه توانستیم قراردادمان را 2‌ماه دیگر تمدید کنیم به امید اینکه شاید در سال98 فرجی شد و مسئولان کاری کردند. واقعا با پول‌های سال گذشته نمی‌توان خانه رهن و اجاره کرد.
محمد‌زاده از کرج

  دورود لرستان، مملو از چاله و سرعت‌گیر!
دورود که یکی از زیباترین نقاط گردشگری کشور است آن‌قدر چاله و سرعت‌گیر دارد که می‌تواند دل هر کسی را بزند. مسئولان در آستانه سال نو کاری بکنند.
حسینی از دورود

  سرویس‌های بهداشتی تهران وضع مناسبی ندارند
چرا سرویس‌های بهداشتی شهر تهران اینقدر آشفته و کثیف هستند. مثلا تهران پایتخت و آبروی کشور است. فقط ساختن شرط نیست، ‌نگهداری از آن مهم‌تر است.
صفرپور از تهران

  مسئولان با دقت محصول چای را قیمت‌گذاری کنند
کاش قبل از اینکه بخواهند برای برگ سبز چای قیمت تضمینی اعلام کنند و کشاورز را به خاک سیاه بنشانند، رسانه‌ها پیش‌دستی کنند و اجازه ندهند باغات چای بیشتر تخریب شوند. سال گذشته 4درصد افزایش قیمت داشتیم که باید شما قضاوت کنید واقعا عادلانه است یا خیر.
یک جوان باغدار گیلانی

  معاهدات بین‌المللی شبیه شعبده‌بازی شده‌اند
برخی قراردادهای بین‌المللی مانند شعبده‌بازی هستند که شخص، یک چیز امضا می‌کند، ولی می‌بیند که چیزی دیگر امضا شده است.
 علی‌اکبر از نهاوند

  6ماه است بیکار شده‌ام
از 6‌ماه قبل با تعدیل نیرو بیکار شده‌ام؛ درحالی‌که دختری دم‌بخت و بدهی دارم. مسئولان به داد ما برسند.
ذکریا از رباط کریم جاده ساوه

  صداوسیما برای مردم کار کند
واقعا تا کی صدا و سیما قصد دارد به این روند ادامه دهد؟ چطور می‌خواهد این همه مخاطب از دست رفته را بازگرداند؟ صدا و سیما بودجه ملی دارد پس ما حق داریم که بخواهیم برای ما کار کند و واقعا منعکس‌کننده نظرات و دیدگاه‌های مختلف باشد.
اکبرزاده از تهران

@ انتقال وجه از یک بانک واحد نباید شامل هزینه شود
بانک ملی بابت اعلام موجودی از طریق تلفن ثابت و دستگاه خودپرداز و کارت به کارت از خودپرداز ملی به ملی 25 تومان کارمزد کسر می‌کند. مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.
هموطن از گیلان

  حداقل دستمزد سالانه را پلکانی کنند
حداقل دستمزد ماهانه اگر همین رقم مصوبه مجلس باشد دردی از حقوق‌های پایین را دوا نمی‌کند.  باید به‌گونه‌ای باشد که آنهایی که درآمدهای پایینی دارند، بیشتر بگیرند تا به سطح معمولی برسند.
مصطفوی از همدان

  چراغ‌های روشنایی پل صدر خاموش است
چرا بخشی از چراغ‌های روشنایی پل صدر تقریبا حد فاصل نوبنیاد تا ورودی کاوه همیشه خاموش است؟
شهروند تهرانی

@ 11‌ماه انتظار برای دریافت کارت ملی!
از 11‌ماه قبل که کارت ملی‌ام را پانچ کردند و قرار شد کارت ملی هوشمند بگیرم، هنوز می‌گویند امکان چاپ نداریم. مگر مسئولان نگفتند مشکل رفع شده و به‌زودی کارت ملی هوشمند به‌دست مردم می‌رسد.
امرایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید