• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 15 اسفند 1397
کد مطلب : 50014
+
-

25 اسفند 3 ایستگاه خط 7 مترو افتتاح می‌شود

خبر
25 اسفند 3 ایستگاه خط 7 مترو افتتاح می‌شود


بیست‌ویکمین جلسه شورای معاونان، مشاورین و شهرداران در ساختمان شهرداری منطقه 11 برگزار شد.

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی، شهردار تهران در ابتدای سخنان خود در این جلسه با اشاره به اعتراضات برخی از تعاونی‌های کارکنان شهرداری گفت: اعتراضاتی را در تعاونی کارکنان شهرداری مناطق 18و 22 شاهد بودیم که لازم است مدیران مربوطه تلاش کنند تا مشکل افراد حل شود. با وجود اینکه مسئولیت مستقیم در این زمینه نداریم، باید نسبت به مسائل کارکنان شهرداری حساس باشیم. وی با تأکید بر ضرورت مناسب‌سازی‌ فضاهای عمومی مناطق برای عبور شهروندان دارای معلولیت، عنوان کرد: با توجه به تصویب قانون مناسب‌سازی‌ از این پس افرادی که به هر دلیل حتی به‌صورت موقت توان تردد ندارند، باید بتوانند در فضاهای عمومی فعالیت کنند.

از این رو، در فضاهای جدیدی که ساخته می‌شود تمامی ضوابط و استانداردها باید رعایت شود. شهردار تهران همچنین به برگزاری مراسم «روز دوچرخه‌سواری خانواده‌ها» در خیابان میرداماد اشاره و تصریح کرد: می‌توان در روزهای تعطیل در برخی خیابان‌های تهران چنین مراسمی را برگزار کرد و با وجود اینکه حساسیت‌هایی وجود دارد می‌توان موضوع را به درستی مدیریت کرد. یادمان باشد زمانی که این برنامه‌ها از سوی شهرداری تدارک دیده می‌شود، از سوی خانواده‌ها به رسمیت شناخته می‌شود و مورد استقبال قرار می‌گیرد. این امر به تلاش‌های ما برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در تهران کمک خواهد کرد.

حناچی گفت: هر پیمانکاری علاقه دارد در مناطق مرکزی شهر تهران یک انبار مصالح به‌عنوان کارگاه داشته باشد، درحالی‌که این فضاها متعلق به مردم و شهروندان است و اگر کارگاهی لازم نیست، باید جمع‌آوری شود. حناچی همچنین به قول خود به رئیس‌جمهور برای افتتاح خط 6 مترو در فروردین سال آینده اشاره کرد و گفت: 3 ایستگاه از خط 7 مترو هم 25 اسفندماه افتتاح خواهند شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید