• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 14 اسفند 1397
کد مطلب : 49872
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   سن ازدواج درنظرآباد کرج بسیار پایین است
سن ازدواج دختران در نظرآباد بسیار پایین است و ازدواج کردن دختران 12تا 15سال امری بسیار بدیهی و حتی حتمی است. مادرم خواهر 12ساله من را به اصفهان شوهر داد و هر آن منتظرم من را هم شوهر بدهد!

زهرا از نظرآباد

@ پلیس نامحسوس رانندگان در حال مکالمه را جریمه کند
بیش از 70درصد رانندگان پشت فرمان با تلفن حرف می‌زنند و اگر هم تلفن دستشان نیست هدفون در گوششان است، پلیس رانندگانی که این خطای مرگ‌آور را می‌کنند، جریمه کند.
رحیمی از تهران

  برگه سهام عدالت را برای خرید سربازی بپذیرند
سهام عدالت که بین برخی مردم توزیع شده به گفته مسئولان 3 میلیون ارزش دارد. مسئولان این برگه‌ها را که خودشان به مردم داده‌اند برای خرید خدمت سربازی بپذیرند. چون رقم‌های خرید سربازی به‌گونه‌ای است که فقط اقشار مرفه از پس آن برمی‌آیند.
برکاتی از بوکان

  تکنیسین‌های تعمیرات مترو کجایند؟
هفته گذشته ساعت 8صبح که اوج تردد مسافران در مترو بود، در ایستگاه دروازه دولت خط 4به 1که خیلی هم عمیق است، پله برقی‌ها از کار افتادند و ازدحام بیش از اندازه مسافران روی سکو خطرآفرین شده بود. خدا را شکر به خیر گذشت، اما نباید تکنیسین‌های تعمیرات آنجا حضور می‌داشتند؟ مگر حادثه‌ها خبر می‌کنند؟
رضوانی از تهران

   روستای ایده لو نفت ندارد
لطفا از مسئولان بخواهید به روستای ایده لو در بیله‌سوار نفت برسانند. ما چند روز است با هیزم خانه‌هایمان را گرم کرده‌ایم و پیگیری‌هایی که برای رساندن نفت به روستا کرده‌ایم، ‌تاکنون بی‌پاسخ مانده است!
علی لطفی از بیله‌سوار

  بلیت‌های هوایی و ریلی گران شده‌اند
هر چند مسئولان اعلام می‌کنند که بلیت‌های هواپیما و قطار گران نشده، اما واقعیت این است که گران شده و اگر مسئولان مداخله نکنند، ممکن است کلاهبردارها مردم را سرکیسه کنند.
گودرزی از تهران

@ انتخابات استانی مجلس عالی خواهد شد
اگر انتخابات مجلس را استانی کنند، آرا به عدالت نزدیک‌تر است و حضور زنان می‌تواند قوی‌تر باشد.
کهنسال از زواره اصفهان

  کرمان شرقی در اتوبان امام‌علی پر از دست‌انداز است
خیابان کرمان شرقی در میدان سرآسیاب ورودی بزرگراه امام علی پر از چاله و دست‌انداز است. حتما باید حادثه‌ای رخ دهد که مسئولان وارد کار شوند؟
پورمنصور از تهران

   مصوبه مجلس نویدبخش رسیدن تازه‌نفس‌هاست
مصوبه مجلس که باعث می‌شود کسانی که بیش از 3دوره نماینده بودند، دیگر نتوانند در انتخابات نامزد شوند، نویدبخش رسیدن جوان‌ترها و سپردن کار به آدم‌های باانگیزه‌تر است.
بابایی از مشهد

  منتظر ساماندهی میدان هفت تیر هستیم
از روزی که شهردار جدید آمده هر روز منتظریم که میدان هفت تیر بالاخره از این وضعیت کارگاهی خلاص شود و شکل میدان به‌خود بگیرد، اما عید رسیده و خبری نشده است؟
قائم‌مقامی از تهران

@ تا کی باید فضای ماتم در جامعه جاری باشد؟
چرا کسی به فکر ایجاد نشاط و شادمانی در جامعه نیست؟ واقعا به بهانه وضع بد اقتصادی جامعه باید همینطور غصه‌دار بماند؟
پاینده از شیراز

   برخی پرسنل شهرداری چهارباغ سه‌شغله هستند
مسئولان به شهرداری چهارباغ هشتگرد سربزنند. برخی پرسنل اینجا سه‌شغله هستند، ولی جوانان مهدی‌آباد بیکارند.
امیری از مهدی‌آباد کرج

  روستای زین‌آباد راه مناسب ندارد
مردم روستای زین‌آباد از نبود راه مناسب در عذابند؛ درحالی‌که راه در حال ساخت روستا چندین سال است به حال خود رها شده؛ ضمن اینکه آنتن‌دهی موبایل در این روستا بسیار ضعیف است.
جمعی از اهالی زین‌آباد کبودرآهنگ

  مرغ 11هزارتومانی را کجا می‌فروشند؟
این مسئولان چطور می‌گویند مرغ کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است؟ اینجا در زنجان مرغ کیلویی ۱۶ هزار تومان است که آن هم پیدا نمی‌شود. ‌اعتراضات ما به اصناف هم تاکنون فایده نداشته است.
صحرایی از زنجان

@ جلوی افزایش قیمت قندوشکر را بگیرید
با افزایش قیمت قندوشکر دیگر دلخوشی خوردن چای تلخ با قند یا چایی شیرین صبحانه هم از ما گرفته می‌شود. مسئولان به داد مردم برسند.
یک شهروند

  کپسول گاز در سیستان و بلوچستان پیدا نمی‌شود
مدتی است گاز 11کیلویی در سیستان و بلوچستان کم شده و صف‌های طولانی گاز مردم را کلافه کرده است. از طرفی می‌توان در بازار سیاه به قیمت 50تا 60هزار تومان یک کپسول گاز پیدا کرد.
احمدی از سیستان و بلوچستان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید