• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 12 اسفند 1397
کد مطلب : 49586
+
-

خبرهای کوتاه

خبرهای کوتاه
خبرهای کوتاه


تعیین سرپرست معاونت فنی و عمرانی
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب شد.طی حکمی از سوی پیروز حناچی، شهردار تهران و در مراسمی که با حضور مصطفی کاظمی، مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران برگزار شد، مهندس صفا صبوری دیلمی که پیش از این مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها بود، به‌عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی معرفی شد.
به گزارش همشهری، صبوری دیلمی متولد سال 1345بوده و در سوابق وی، مسئولیت‌هایی از قبیل معاونت فنی و عمرانی شهرداری مناطق 1، 3و 6، مدیریت مرکز برنامه‌ریزی و کنترل پروژه معاونت فنی و عمرانی و قائم‌مقامی شهرداری منطقه 3به چشم می‌خورد.


تولید روزانه ۸ میلیون عکس از ترافیک
فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن بازدید از دیتاسنتر شهرداری با روند اجرای طرح ترافیک و کنترل و ذخیره‌سازی‌ اطلاعات دوربین‌های ترافیکی از نزدیک آشنا شدند و درباره همکاری‌های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند. به گزارش همشهری، در این بازدید سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا،  سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا،  سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ،  سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و محسن پورسیدآقایی،  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران  حضور داشتند و محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به تولید روزانه بیش از 10ترابایت داده در شهرداری تهران و ذخیره‌سازی‌ و پردازش بیش از ۸ میلیون عکس دوربین‌های ترافیکی و تردد شهری در هر روز اشاره کرد که حجمی گسترده و پراهمیت را در مدیریت شهری در بر می‌گیرد.


ترخیص و تحویل 9 نردبان آتش‌نشانی
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر، فرایند خرید و تحویل نردبان‌های آتش‌نشانی و سایر تجهیزات تأمین شده برای سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران را تشریح کرد. به گزارش شهرنوشت، حسین آبتن، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر در این خصوص گفت:« 9دستگاه نردبان شامل 3دستگاه نردبان 56متری و 6دستگاه نردبان 32متری طی هفته جاری ترخیص و تحویل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شد و 6دستگاه نردبان باقیمانده (شامل 4دستگاه نردبان 30متری و 2دستگاه بالابر 55متری) طی 2هفته آینده توسط شرکت سرمایه‌گذاری شهر از گمرک ترخیص خواهد شد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید