• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 2 بهمن 1396
کد مطلب : 4935
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

تنها بیمارستان منجیل را دریابید

 

مدت‌هاست تنها بیمارستان سی و یک خرداد شهر منجیل شهرستان رود‌بار، فاقد کادر تخصصی پزشکی متداول و معمول است. از طرفی پزشکان برخی تخصص‌ها هم همه روزه حضور ندارند. علاوه بر اینها بعضی از ملزومات پزشکی مانند دستگاه دیالیز نیز از این بیمارستان به مراکز دیگری انتقال داده شده است! به همین‌خاطر ساکنان این منطقه مجبورند برای ادامه درمان به شهرهای دیگر مراجعه کنند. امیدوارم مسئولان وزارت بهداشت این بیمارستان را نیز دریابند.

دکتر وحید حیدری از منجیل

 

 

 

بی عدالتی در سهام عدالت

 

یک کارگر هستم، در زمان ثبت نام سهام عدالت اقدام کردم اما به من گفتند سهام عدالت به من تعلق نمی‌گیرد! آیا واقعا به امثال من که کارگر هستیم و مشکلات فراوانی داریم نباید سهام عدالت تعلق بگیرد؟

گلایه یک کارگر

 

 

 

افزایش حقوق بازنشستگان

 

امیدوارم در بودجه سال 97 دولت و مجلس فکری در مورد افزایش حقوق بازنشستگان کرده باشند. با 30سال سابقه دریافتی‌ام یک میلیون و 200هزار تومان است. باور کنید بسیاری از بازنشسته‌ها صورت‌شان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند.

پارسی، بازنشسته تأمین اجتماعی

 

 

 

@ شرکت های تاکسی اینترنتی

 

من راننده یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی هستم. در روز اول تاسیس، این شرکت‌ها با وعده و وعید تمام رانندگان را از آژانس‌ها جذب کرده و بعد از مدتی شروع به کاهش کرایه‌ها کردند، به گونه‌ای که عملا تمام آژانس‌ها تعطیل شد! هم‌اکنون این شرکت‌ها برای رقابت با یکدیگر هرروز کرایه‌ها را پایین‌تر می‌آورند و در واقع از جیب راننده بذل و بخشش می‌کنند. درصورتی که طبق مصوبه دولت وسازمان تاکسیرانی باید کیلومتری بین 1200 تا 1500آن هم در ساعات غیرترافیک محاسبه شود. از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی داریم.

مسعود مشیری از تهران

 

 

 

مشکل پوشش آنتن تلفن همراه

سلام. سال‌هاست در روستای نعیم‌آباد شهرستان دامغان مشکل پوشش آنتن تلفن همراه هنوز حل نشده است. با وجود تماس‌های بسیار با شماره 9990کسی پاسخگوی مشکل ما روستاییان نیست. به مسئولان ذیربط بگویید گوشه‌چشمی هم به ما داشته باشند.

حیدرزاده از استان سمنان

این خبر را به اشتراک بگذارید