• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 7 اسفند 1397
کد مطلب : 49111
+
-

اسرار قتل زن دیالیزی برملا شد

اسرار قتل زن دیالیزی برملا شد


4‌ماه پس از کشف جسد زن بیماری که برای دیالیز از خانه‌اش بیرون رفته بود، تحقیقات پلیس به دستگیری قاتل و برملا شدن اسرار این جنایت منجر شد.

به گزارش همشهری، اواسط آبان‌ماه امسال کشف جسد زنی 45ساله در کیلومتر 30جاده بندرعباس- سیرجان، کارآگاهان پلیس را در برابر معمایی جنایی قرار داد. این زن درحالی‌که لباس محلی به تن داشت، چادری سبز رنگ به دور سر و گردنش پیچیده شده و جسدش کنار تپه‌ای رها شده بود. در این شرایط بازپرس جنایی بندرعباس دستور انجام تحقیقات در این‌باره را صادر کرد.

شوهر مقتول در جریان تحقیقات به مأموران گفت: ما در روستایی در نزدیکی بندرعباس زندگی می‌کردیم. همسرم به بیماری کلیوی مبتلا شده بود و روزهای زوج برای انجام دیالیز از خانه خارج می‌شد. آن روز هم او برای رفتن به بیمارستان از خانه خارج شد اما دیگر به خانه برنگشت و ما همه جا را برای پیدا کردنش زیر پا گذاشتیم تا اینکه فهمیدیم او به قتل رسیده است.

با اینکه هیچ ردی از عامل این جنایت وجود نداشت اما تحقیقات در این‌باره ادامه یافت تا اینکه مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد مردی در این جنایت دست داشته و در کارگاهی متروکه پنهان شده است. در این شرایط وی در عملیات ضربتی مأموران دستگیر شد. او حاضر نبود دست داشتن در قتل زن بیمار را برعهده بگیرد اما مدارک به‌دست آمده علیه او بود. به این ترتیب وی به قتل زن جوان اعتراف کرد. او در اعترافاتش گفت: مقتول با کارهایش باعث جدایی من از همسر و فرزندانم شده بود. به همین دلیل من هم از او کینه به دل داشتم و نقشه قتلش را کشیدم و با کمک یکی از دوستانم او را با پیچیدن چادر دور گلویش به قتل رساندم.

به‌دنبال اعترافات این متهم، همدست وی نیز در خانه‌ای ویلایی در یکی از محلات اطراف بندرعباس دستگیر شد. او وقتی پی‌برد همدستش اسرار جنایت زن بیمار را برملا کرده است به‌دست داشتن در قتل اعتراف کرد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید