• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 2 بهمن 1396
کد مطلب : 4895
+
-

شهر در رسانه ها

ضرورت مقاوم‌سازی‌ پل‌های پایتخت

روزنامه «آرمان» در گزارشی درباره ایمنی پل‌های تهران هشدار داده است؛ این گزارش به نقل از کارشناسان مربوطه می‌نویسد: «پل‌های پایتخت چندان ایمن نیستند و تحمل بار برای آنها تناسبی با ظرفیتشان ندارد؛ زیرا در زمان ساخت این پل‌ها تعداد خودروها اندک بود، اما هم‌اکنون تعداد خودروهای پایتخت چندین برابر ظرفیت خیابان‌هاست.» 

 

کم‌کاری میراث فرهنگی

حدود یک هفته پس از خبرساز شدن خروج «خانه نیمایوشیج» از فهرست میراث ملی، روزنامه «ایران» هم در گزارشی به این موضوع پرداخته و به نقل از یک منبع از درون اداره کل میراث فرهنگی تهران نوشته که «پنهانکاری‌های میراث تهران تنها به خانه نیما محدود نمی‌شود وخانه پهلوی «شهریار فریبرز» هم به‌زودی با همان سبک و سیاق در حال خروج از فهرست ملی است.»

 

پاسخ به یک شایعه پرتکرار

روزنامه «همدلی» به شایعه اخیر و پرتکرار غیبت شهردار تهران در مناسبت‌های مختلف پرداخته که اغلب توسط منتقدان سیاسی شهردار برجسته می‌شوند؛ آخرین مورد از عدم‌حضور نجفی، مراسم بزرگداشت آتش‌نشانان فداکار پلاسکو بود که به دستاویزی برای مخالفان شهردار تبدیل شد. همدلی در این‌باره می‌نویسد: «جامعه ما باید بیاموزد که جایگاه مدیر در مسائل و بحران‌ها کجاست. از دید قواعد مدیریتی اگر مدیری در صحنه حاضر بود لزوما مدیر کاربلدی نیست و اگر در صحنه حضور فیزیکی نداشت لزوما بی‌کفایت نیست... .»

این خبر را به اشتراک بگذارید