• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
جمعه 3 اسفند 1397
کد مطلب : 48648
+
-

هشدار سردار سلیمانی به پاکستان

انتقام می‌گیریم

انتقام می‌گیریم

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی طی سخنانی در یادواره شهدای بابل با تأکید بر اینکه معتقدم همه آحاد مردم این نظام را دوست دارند، گفت: نظام جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه در داخل برای خود قدرت دارد در جهان نیز اقتدار دارد که این اقتدار پولی نیست، اقتدار برای عربستان نیست که با پول بتواندآن را به‌دست بیاورد.

نفوذ پول سعودی در پاکستان
به گزارش فارس، سردار سلیمانی با اعلام اینکه حادثه زاهدان بسیار دردناک بود و شهدای بسیاری را تقدیم کردیم اما نکته نگرانی ما در صحنه مقابله با دشمن نیست، اظهار کرد: پاسداران در داخل اتوبوس نشسته و بی‌گناه به شهادت رسیدند. وی ادامه داد: ما تصور می‌کردیم پاکستان، ایران را عمق استراتژی خود قرار داده و عمق استراتژی پاکستان، جمهوری اسلامی است. پیوسته به پاکستان توصیه کردیم که در منطقه به شما کمک می‌کنیم اما سؤال من از دولت پاکستان این است که به کجا می‌روید؟ این تذهبون؟ در مرز تمامی همسایه‌های خود ناامنی ایجاد کرده‌اید و آیا همسایه دیگری هم دارید که بخواهید ناامنی ایجاد کنید؟ فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: شما که بمب اتم دارید آیا نمی‌توانید یک گروه چند صد نفره تروریستی در منطقه را نابود کنید؟ مردم خود شما در عملیات‌های مختلف تروریستی چه میزان کشته شده‌اند؟ ما از شما تسلیت نمی‌خواهیم، چه تسلیتی به ملت ایران می‌خواهید بگویید؟ وی ادامه داد: به مردم پاکستان عرض می‌کنم در داخل پاکستان نفوذ پول سعودی صورت گرفته است و می‌خواهند با این اقدامات پاکستان را نابود کنند.

ایران را آزمایش نکنید
وی اظهار کرد: ارتش پاکستان نباید اجازه دهد که چند میلیارد دلار پول یک آدم‌کش سعودی چند نفر مسلمان را در داخل یک اتوبوس زنده زنده بسوزاند و عملیات‌های تروریستی دیگری را در منطقه ایجاد کند، از دولت پاکستان می‌پرسم چه چیزی برای پاکستان مانده است؟ سردار سلیمانی ادامه داد: هشدار می‌دهم ایران را آزمایش نکنید و هر کسی ایران را آزموده پاسخ محکم آن را گرفته است، ما از باب دوستی با پاکستان صحبت می‌کنیم و می‌گوییم نگذارید مرزهای شما موجب ناامنی در کشورهای همسایه شود، هر کسی این نقشه را برای پاکستان کشیده هدفش انشقاق پاکستان است، حتما جمهوری اسلامی انتقام خون شهدای خود را از مزدورانی که دست به این اقدام زده‌اند در هر نقطه از جهان خواهد گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید