• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48288
+
-

فراوانی، تنوع و کیفیت محصولات در بازارهای میوه و تره‌بار

تره‌بار
فراوانی، تنوع و کیفیت محصولات در بازارهای میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با تأکید بر اینکه مشتری‌مداری مهم‌ترین اولویت این سازمان است، گفت: «وقتی از مشتری‌مداری صحبت می‌کنیم، باید با افزایش تنوع و کیفیت محصولاتی که در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار عرضه می‌شود به سلیقه و حق انتخاب مشتریان احترام بگذاریم.»

به گزارش همشهری، سیدسعید راد با اشاره به فراوانی محصولات و افزایش مشتریان میادین و بازارهای میوه و تره‌بار عنوان کرد: «هر چه اعتماد شهروندان به ما افزایش می‌یابد، مسئولیت ما نیز خطیرتر می‌شود؛ بنابراین انتظار داریم همه کارکنان سازمان در تکریم مراجعه‌کنندگان و رعایت حقوق شهروندان نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.» 
او به افزایش نظارت‌ها در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و کنترل محصولات ارائه شده از نظر کیفی و رعایت قیمت‌های مصوب و نیز از منظر احترام به مشتری و نحوه برخورد با شهروندان اشاره کرد و ادامه داد: «برای حفظ و ارتقای استانداردها و برند سازمان، مدیران میادین و رؤسای بازارها باید نظارت بر عملکرد مجموعه‌های خود را به حداکثر میزان ممکن افزایش دهند.» 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، رضایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را مهم‌ترین هدف این سازمان خواند و تأکید کرد: «سازمان مدیریت میادین با حذف واسطه‌ها و نظارت بر تنوع، کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، تلاش کرده تا یک بازی برد - برد را به نفع تولیدکنندگان و شهروندان رقم بزند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید