• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48280
+
-

برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش مدیریت شهری در خرداد 98

پژوهش
برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش مدیریت شهری در خرداد 98

یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در ۹محور اصلی و با شعار «به سوی  تهران ۱۴۰۰» خرداد سال ۹۸ برگزار می‌شود.
به گزارش همشهری، میثم بصیرت، سرپرست مرکز مطالعات شهرداری تهران گفت: شناسایی، تبادل و ترویج یافته‌های علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری مهم‌ترین هدف شکل‌گیری این جشنواره است و سال آینده محور ویژه این کنفرانس برند شهری است.  به گفته وی، تکریم پدیدآورندگان آثار در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری و تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و دستاوردهای علمی از دیگر اهداف این جشنواره هستند. بصیرت با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در ۹ محور تخصصی گفت: زیرساخت‌های مدیریتی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژه‌های پژوهشی، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط‌زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران ازجمله محورهای تخصصی این جشنواره هستند. 

رئیس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شعار امسال را «به سوی ۱۴۰۰» دانست و اظهارکرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف کتاب، مقاله، پایان‌نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند؛ همچنین برای شرکت در کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال آینده اقدام کنند و از امکانات این جشنواره بهره‌مند شوند. 

بصیرت با بیان اینکه جشنواره سال آینده شامل 4بخش اصلی خواهد بود، گفت: بخش اول آثار افراد حقیقی، بخش دوم مربوط به افراد حقوقی و بخش سوم نیز کنفرانس است که با عنوان برند شهری و با شعار به سوی تهران ۱۴۰۰ و آخرین بخش نیز کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی است که داوری و برگزار می‌شود.  بصیرت خاطرنشان کرد: حرکت به سوی شهری برخوردار از پایداری مناسب و مناسبات صحیح و متناسب با ابعاد و ویژگی‌های ترسیم شده در اسناد فرادستی، نیازمند انجام مطالعات و پژوهش‌های گسترده، کاربست دستاوردهای تحقیقات و بهره‌گیری از نوآوری در مدیریت کلانشهر تهران است.

این خبر را به اشتراک بگذارید