• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48277
+
-

رونمایی از سامانه جامع فنی و عمرانی در هفته آینده

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از کارشناسان فعال در پروژه استقرار سامانه جامع فنی و عمرانی خواست تا در جهت الکترونیکی کردن اسناد مربوط به کلیه مراحل پروژه‌های عمرانی تلاش کنند. 
به گزارش همشهری، ایرج معزی که در نشست معرفی سامانه جامع فنی و عمرانی صحبت می‌کرد، تعریف و استقرار یک سامانه جامع الکترونیکی به‌منظور رسیدگی به اسناد پروژه‌های عمرانی را با توجه به حجم بالای ساخت‌وسازهای پایتخت ضروری دانست. او ابراز امیدواری کرد آغاز به‌کار سامانه جامع فنی و عمرانی در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، طلیعه اقداماتی همه‌جانبه و فراگیر در این زمینه باشد. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان آنکه سامانه جامع فنی و عمرانی به‌عنوان فاز نخست سامانه جامع فنی و عمرانی، به موقع و با کیفیتی قابل‌قبول آماده راه‌اندازی شده است، از کارشناسان فعال در این پروژه قدردانی کرد و گفت: «نیاز به تحولات الکترونیکی در فرایندهای مربوط به گردش اسناد، در بدنه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران درک شده است.»  در این نشست که محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز حضور داشت، گزارشی از مراحل تعریف و پیدایش سامانه جامع فنی و عمرانی در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ارائه شد.
 این سامانه ضمن برطرف ساختن مشکلات ناشی از استفاده و نگهداری از اسناد کاغذی، شرایط تسریع فرایند گردش اطلاعات، افزایش دقت محاسبات و همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی از شرکت‌های همکار را فراهم خواهد کرد. قرار است این سامانه الکترونیکی که به‌طور کامل توسط کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری دست‌اندرکاران حوزه معاونت فنی و عمرانی طراحی و تنظیم شده است، طی مراسمی در اوایل هفته آتی و همزمان با روز بزرگداشت مهندس رونمایی شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید