• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 29 بهمن 1397
کد مطلب : 48219
+
-

صدای استان‌ها

    پیگیری برای سبد کالای حمایتی
سبد کالای حمایتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ خانواده ما جزو قشر کارگری بیمه‌شده تامین اجتماعی  با 2 بیمار دیابتی است. چرا سبد کالای حمایتی به ما داده نشد؟ هر چه هم پیگیری می‌کنیم کسی پاسخگو نیست. 
یک شهروند از خوزستان 

تغییر کاربری زمین‌ها در چابکسر 
شهرداری چابکسر در استان گیلان با تغییر کاربری زمین‌های شیخ زاهد محله موافقت نمی‌کند در حالی که در ارتفاعات ساخت‌و‌ساز انجام می‌دهد. این تناقض برای چیست؟ لطفا مسئولان پاسخ دهند. 
پورمحمدیان از گیلان 

پروژه نیمه‌کاره آب و فاضلاب در اسلامشهر
مدت‌هاست اداره آب و فاضلاب اسلامشهر برای تعویض لوله آب در کوچه یکم خیابان المهدی (عج) آسفالت را کنده است، اما خبری از ادامه کار نیست. هر بار با بارش برف و باران زندگی ما اهالی ساکن در این کوچه مختل می‌شود. مسئولان رسیدگی کنند. 
رجبی از اسلامشهر 

قطع شیر خشک یارانه‌ای
شیر خشک یارانه‌ای، که به چند قلوها تعلق می‌گرفت، از طریق داروخانه‌های خاصی که علوم پزشکی تایید کرده بود، به دست والدین می‌رسد. دو سه ماه است توزیع این شیر قطع شده است. من سه قلو دارم و برایم خرید شیر خشک آزاد خیلی سخت است. از رسانه‌ها درخواست می‌کنم به این موضوع بپردازند و از مسئولان پیگیر باشند. 
یک شهروند از البرز 

سهام عدالت برای جانبازان 
آیا جانبازان نمی‌توانند سهام عدالت بگیرند؟ اگر قرار نیست به آنها سهام عدالت بدهید پس اعلام نکنید که این کار را انجام می‌دهید چون ما هنوز چیزی دریافت نکرده‌ایم. 
یک شهروند از مازندران 

درخواست افزایش حقوق بازنشستگان 
بازنشسته تامین اجتماعی هستم و از کرج تماس می‌گیرم. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهش می‌کنم حقوق بازنشستگان را افزایش دهند. این قشر با توجه به گرانی‌های اخیر با حقوق فعلی تحت فشارند. لطفا فکری برای این موضوع 
بکنید. 
کشانی از البرز 

این خبر را به اشتراک بگذارید