• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 28 بهمن 1397
کد مطلب : 48023
+
-

اخبار کوتاه

اخبار کوتاه
اخبار کوتاه


      آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به بارش‌هایی که از صبح دیروز آغاز شد، اشاره کرد و گفت: «تمامی نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش هستند.»

اصغر عطایی به فارس گفت: «در قسمت‌های جنوبی شهر شاهد بارش باران و در قسمت‌های شمالی و بلندی‌ها شاهد بارش برف هستیم. تمامی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در حالت آماده‌باش هستند و تا‌کنون مورد خاصی گزارش نشده است.»

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درخصوص ترافیک معابر و بزرگراه‌های شهر یادآور شد: «به‌دلیل اینکه عده‌ای قبل از شروع ساعت طرح ترافیک به محل کار خود می‌روند به همین دلیل در آن ساعت بارش باران داشتیم و مشکل خاصی در ترافیک نبود.»

      ساختمان ۱۹ طبقه آزادی ایمن‌سازی شد
ساختمان ۱۹ طبقه تقاطع جمالزاده و آزادی ایمن‌سازی شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساختمان ۱۹ طبقه تقاطع جمالزاده و آزادی معروف به ساختمان ۲۰۱ که مدتی قبل به‌دلیل ایرادات فنی توسط شهرداری منطقه ۱۱ پلمب شده بود، ایمن‌سازی‌ و رفع خطر شد. وضعیت سابق این ساختمان به‌گونه‌ای بود که به‌خاطر نداشتن ایمنی استاندارد همواره جان شهروندان را مورد تهدید قرار می‌داد، بر همین اساس شهرداری اقدام به ایمن‌سازی‌ آن کرده است.

      منبع بوی نامطبوع مشخص شد
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران از شناسایی منبع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کریم ذوالفقاری، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران در جلسه کارگروه آلودگی هوا که دیروز برگزار شد، گفت: «در راستای شناسایی منبع انتشار بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) شرکت‌های دام گستر، کشت و صنعت لبن، کشتارگاه بال طیور و 2 واحد دامداری شناسایی شدند. این شرکت‌ها برای مدیریت پسماند فاضلاب‌های صنعتی خود نیازمند دریافت تسهیلات هستند.»

      سرکشی شهردار شب به 11منطقه تهران
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران که در روزهای قبل شهردار شب بود، با سرکشی به 11منطقه تهران از نزدیک روند خدمات‌رسانی مدیریت شهری در این مناطق را مورد بازدید قرار داد. به گزارش همشهری، سیدسعید راد با اعلام اینکه تهران، شهر شب زنده‌داری است و همانطور که زیست روزانه در این کلانشهر جریان دارد، شاهد رونق زیست شبانه نیز در این شهر هستیم، گفت: «این در حالی است که چنین جنب و جوش شبانه‌ای را در بسیاری از شهرهای جهان مشاهده نمی‌کنیم.» او با تأکید بر اینکه خدمات شهری شبانه‌روزی و تعطیل‌ناپذیر است، ادامه داد: «شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف به‌صورت 24ساعته خدمت‌رسانی می‌کند و این خدمات از اسکان شبانه افراد بی‌خانمان تا احیای فضاهای حیات شبانه همچون خیابان 30تیر و از توزیع شبانه میوه مصرفی شهر تهران از مبدأ میدان مرکزی میوه و تره بار تا رُفت و روب شهر و جمع‌آوری و حمل زباله‌های شهری را دربرمی‌گیرد.» در این بازدید شبانه که شهردار شب از فضاهای مختلف ازجمله مددسرای منطقه 12، مرکز پسماند منطقه2 و خیابان 30تیر دیدن کرد، چگونگی ارائه خدمات مدیریت شهری از نیمی از مناطق تهران ازجمله مناطق 2، 6، 7، 9، 10، 11، 12، 16، 17، 18و 19 نیز مورد بازدید قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید