• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 25 بهمن 1397
کد مطلب : 47803
+
-

اعتراف تروریست‌های ماهشهر به جنایت در آبادان

اعتراف تروریست‌های ماهشهر به جنایت در آبادان

با دستگیری 9عضو گروه تروریستی که در عملیاتی ناجوانمردانه 2مأمور پلیس بندر ماهشهر در استان خوزستان را به شهادت رسانده بودند، راز دیگر جنایات این گروه نیز فاش شد.

به گزارش همشهری، ساعت 35دقیقه بامداد هفتم بهمن‌ماه 2نفر از مأموران کلانتری13 بندرماهشهر در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای این شهر سوار بر خودروی پلیس در حال گشت‌زنی بودند که آماج گلوله‌های افراد مسلح قرار گرفتند و هر 2مأمور به نام‌های ستوان‌یکم الله‌نظر صفری و سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی‌نسب به شهادت رسیدند. از همان زمان تیم‌های ویژه‌ای از پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی افراد مسلح آغاز کردند تا اینکه یکی از گروه‌های تروریستی به نام حرکه‌النضال العربی لتحریر الاحواز مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت. از همان زمان تحقیقات برای شناسایی عاملان این حادثه تروریستی آغاز شد تا اینکه سه‌شنبه گذشته سردار حیدر عباس‌زاده خبر از دستگیری 9نفر از اعضای این گروه تروریستی داد. به گفته وی، مأموران پلیس موفق شدند با شناسایی مخفیگاه این افراد و دستگیری آنها، 2قبضه اسلحه جنگی که در جریان عملیات تروریستی از آنها استفاده شده بود و همچنین خودروی تروریست‌ها را کشف کنند. درحالی‌که رئیس پلیس خوزستان از اعتراف متهمان دستگیرشده به چند عملیات تروریستی دیگر نیز خبر داده بود، یک منبع آگاه به خبرگزاری ایرنا درباره این اعترافات گفت: تروریست‌ها تا‌کنون به چندین عملیات کور تروریستی در استان خوزستان اعتراف کرده‌اند که یکی از آنها به شهادت‌رساندن 2بسیجی در شهر آبادان بود. 
براساس این گزارش، در این حادثه که حدود ساعت2:30 بامداد 21آبان‌ماه امسال رخ داد، ۲جوان بسیجی سوار بر موتور بودند که از سوی مرد غریبه‌ای در آبادان به رگبار بسته شده و به شهادت رسیدند. این حادثه در جاده ساحلی اروند صغیر رخ داد و در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که ۲جوان موتورسوار هدف گلوله‌های تفنگ کلاشنیکف قرار گرفته‌اند که یکی از آنها در همان محل تیراندازی به کام مرگ فرورفت و دیگری پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد. قربانیان از بسیجی‌های محل بودند که طبق اطلاعات به‌دست‌آمده توسط سرنشینان یک خودروی پژو به رگبار بسته شده بودند. اما اعضای گروه تروریستی دستگیرشده اعترافات دیگری هم داشتند. آنها اعتراف کردند که ایستگاه تقلیل گاز شهر خرمشهر را نیز اخیرا منفجر کرده‌اند و هدفشان هم صرفا ایجاد ناامنی بوده است. با اعترافات این افراد، هم‌اکنون تمامی آنها در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر عملیات‌های تروریستی آنها ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید