• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 25 بهمن 1397
کد مطلب : 47776
+
-

وقتی مسی و صلاح همبازی شدند

وقتی مسی و صلاح همبازی شدند

در روزهای اخیر شایعاتی درباره علاقه یوونتوس به خرید محمد صلاح مطرح شده. برخی رسانه‌ها شایعه کرده‌اند که رونالدو سفارش این بازیکن را کرده است. مو صلاح در سریA بازی کرده و پخش چنین شایعه‌ای می‌تواند منطقی باشد. در کنار این شایعه، حضور همزمان مسی و صلاح در یک تیم هم از سوی برخی محافل ورزشی و کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یک شایعه مطرح شده که مطرح شدن آن ریشه در همبازی شدن آنها کنار هم در یک کلیپ تبلیغاتی دارد. مسی با درآمد 3/7میلیون پوند در‌ماه پولسازترین ورزشکار روی زمین است؛ تقریبا دوبرابر درآمد 1/4میلیون پوندی کریستیانو رونالدو. رونالدو به‌عبارتی 56درصد درآمد مسی را دارد. از نظر حقوق فوتبالی مسی اول و رونالدو دوم است و این درحالی است که رونالدو از نظر دریافت حقوق سالانه فوتبالی بعد از نیمار در رده سوم قرار دارد. گریزمان، نیمار، سوارس، بیل، کوتینیو و رمزی (از فصل آینده) در رتبه‌های بعدی بیشترین درآمد جای دارند. اما درآمد ستاره‌ها تنها از طریق فوتبال نیست. اخیرا مسی و محمد صلاح کلیپ‌های مشابهی از خود منتشر کرده‌اند که آنها را در حال عملیات محیرالعقول کار با توپ و بطری نوشابه نشان می‌دهد. مسی یک بطری نوشابه کوچک نیمه‌پر را روی توپ می‌گذارد و توپ را به سمت یک حلقه لاستیک شوت می‌کند. بطری بعد از
2 معلق همان‌جا به همان شکل ایستاده روی زمین فرود می‌آید. صلاح هم در کلیپی که در توییترش منتشر کرده ابتدا توپ را با پای چپ به داخل یک لاستیک آویزان می‌فرستد. بعد یک قوطی نوشابه را روی لاستیک می‌گذارد و پس از چند روپایی توپ را دقیقا می‌کوبد به آن قوطی. این دو کلیپ برای مدتی کاربران توییتر را به‌خود سرگرم و آنها را به2 دسته ناباوران و ستایشگران تقسیم کرد. عده‌ای می‌گفتند اینها جلوه‌های ویژه است و بیشتر کاربران هم از تکنیک این دو ستایش می‌کردند. حالا با انتشار کلیپ تبلیغاتی جدید پپسی مشخص شده که آن دو ویدئو مربوط به حضور همزمان این دو ستاره فوتبال در این کلیپ بوده است. موضوع آن هم یک داستان بامزه است که مسی و صلاح در یک بیابان گیر افتاده‌اند و یک باجه نوشابه در این بیابان است که تنها یک بطری داخل آن باقی‌مانده. آنها بر سر اینکه چه‌کسی این قوطی را بردارد با هم دوئل فوتبالی می‌کنند که حین همین دوئل‌های جذاب‌شان یک رهگذر غافلگیرانه سر می‌رسد و قوطی را برمی‌دارد. این فیلم در استودیو گرفته شده و از پرده سبز برای ساخت آن استفاده شده است. دعوای آن دو دسته کاربران هم بی‌فایده بود چون در فیلم امکان چندین بار برداشت هم وجود دارد و اگر به‌جای مسی و صلاح بازیکن بی‌تکنیکی مثل کاریوس هم بود بالاخره می‌توانست بعد از چند برداشت چنین صحنه‌ای را خلق کند. مسی تنها به‌خاطر یک فقره تبلیغ برای پپسی سالی 9/0میلیون پوند یعنی حدود یک میلیون دلار پول می‌گیرد. او در کلیپ‌های قبلی با کروس، مارسلو، دله الی و... هم‌بازی شده و در دوران جوانی هم با دروگبا، آنری و... در کلیپ‌های بازرگانی این برند بازی می‌کرد. مسی غیر از خیریه‌‌اش که اتهاماتی به این خیریه در زمینه پولشویی وارد شده، تجارت دیگری ندارد. رونالدو غیر از فوتبال و درآمدهای جانبی از تبلیغ، تجارت‌های خودش را دارد و عطر، پتو، حوله، شورت، کفش و... با برند CR7 تولید می‌کند. شاید روزی همین اسپانسرها که به‌راحتی می‌توانند ستاره‌ها را کنار هم در یک کلیپ بازرگانی بازی دهند، آنها را در یک تیم در کنار هم قرار دادند. شاید یک روز صلاح با مسی یا رونالدو هم‌تیمی شد.

یووه به‌دنبال صلاح
یوونتوس قصد دارد یک پیشنهاد بزرگ را برای به‌خدمت گرفتن محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به این باشگاه ارائه دهد. توتو اسپرت نوشت که سران بینکونری درحال آماده کردن یک پیشنهاد هستند تا به‌وسیله آن با لیورپول بر سر انتقال صلاح به تورین به توافق برسند. پیشنهاد آنها، پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی‌شان به‌علاوه 50میلیون یورو است. چندی پیش فاش شد که کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی یووه از مقامات باشگاه خواسته تا برای خرید محمد صلاح از لیورپول اقدام کنند. با این حال به‌نظر می‌رسد که تیم انگلیسی برای ستاره مصری‌اش، 200میلیون یورو طلب کند که این پیشنهاد یوونتوس پایین‌تر از این درخواست است.

این خبر را به اشتراک بگذارید