• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 25 بهمن 1397
کد مطلب : 47772
+
-

برانکو: باید از برج میلاد خودم را پرت کنم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: «وارد این بازی می‌شویم که ببریم، از این نقش فرار نمی‌کنیم. ولی هفته قبل پدیده بازی سختی با این تیم داشت و به‌سختی آنها را برد. ‌آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان بازی می‌کنند. ما به فولاد باختیم اما شکست، ما را متزلزل نمی‌کند، بلکه بیشتر از همیشه با‌انگیزه به میدان می‌رویم. در بازی امروز انصاری،‌ ماهینی و آدام را نداریم و نوراللهی هم محروم است. در مورد ربیع‌خواه هم نمی‌خواهیم ریسک کنیم. بقیه آماده هستند و برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت می‌کنند.»
سرمربی سرخپوشان در مورد اشتباهات داوران گفت:‌ «من اعلام می‌کنم اینکه از فشاری که روی شانه‌ ماست شانه خالی نمی‌کنیم و هدف‌مان قهرمانی است. همواره هم گفته‌ایم که خواهان داوری محترمانه هستیم. تیم‌ها در دیدار با ما به‌گونه‌ای متفاوت بازی می‌کنند. من فقط به‌دلیل اینکه خواهش کردم داوری‌ها محترم باشد، جریمه شدم اما آقایان خودشان بازی با فولاد ما را آنالیز کنند. من حرف دیگری نمی‌زنم. بازی یک دقیقه زودتر تمام شد. حالا در مورد پنالتی پیکان و گل اول سپاهان نمی‌خواهم حرف بزنم. با این حال باز هم به‌دنبال توجیه و بهانه نیستیم و اگر از شانس‌های گلزنی‌مان استفاده می‌کردیم، داستان فرق می‌کرد. خودتان شاهدید داوران چگونه سوت می‌زنند. در یک بازی داور عالی کار کرد، کم‌مانده بود او را سنگباران کنند.»
برانکو در مورد اینکه چرا از ترابی به‌عنوان مهاجم استفاده می‌کنید اما او در کناره‌ها بهتر بازی می‌کند، گفت: «ترابی را به این خاطر جذب کردیم که در هر وضعیتی کار خودش را خوب انجام می‌دهد؛ هم در فضای کوچک، هم در فضای بزرگ‌تر. هم‌اکنون از 4بازیکن جدید در تیم استفاده می‌کنیم. نادری، ترابی و سروش بازیکنان جدید ما هستند. اما اینها تا با وضعیت تیم تطبیق پیدا کنند، به زمان نیاز دارند.» 
سرمربی کروات پرسپولیس درخصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ هم گفت: «شما بگویید کدام تیم را مجبور کردند در تاریخ فیفادی بدون ملی‌پوشانش مقابل پیکان بازی کند؟ بله، آن تیم پرسپولیس بود! ما 2بازی خود را بدون ملی‌پوشان انجام دادیم، چون چاره‌ای نداشتیم، چون زمانبندی به شکلی بود که باید در این مسابقات به میدان می‌رفتیم، اگرچه در وضعیت بغرنجی قرار داشتیم.»
او در ادامه افزود: «این برنامه اصلا عادلانه نیست. همین فشردگی‌ها باعث شد بازیکنانی چون انصاری و ماهینی به آن شکل مصدوم شوند، چون واقعا زمانی برای ریکاوری وجود ندارد و نخواهد داشت. ما قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان بازی سنگینی را مقابل سایپا داشتیم و در آن مسابقه هم داوری با گل خطایی که درست اعلام کرد، به ما ضربه زد، اما فردای بازی راهی ژاپن شدیم بدون اینکه اعتراضی کنیم و با وجود تمام این بی‌مهری‌ها برخی می‌گویند همه‌‌چیز برای قهرمانی پرسپولیس آماده شده است!»
وی در پاسخ به اظهارات سعید فتاحی مبنی بر اینکه او قبل از اعلام برنامه‌های مسابقات لیگ آن را با برانکو هماهنگ کرده است، تصریح کرد: «بله، برنامه با ما هماهنگ می‌شود، اما به چه شکل؟! برنامه را به ما ارائه می‌دهند و می‌گویند که این برنامه است، آیا شما رضایت دارید؟ من هم می‌پرسم آیا امکان تغییر برنامه وجود دارد، می‌گویند‌ نه، همین برنامه است. آن وقت است که من باید بروم و خودم را از برج میلاد به زمین پرتاب کنم.»

  بوستانی: ما فقیر هستیم و پرسپولیس غنی!
مربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید نقاط ضعف تیم پرسپولیس را می‌شناسد اما نقطه قوت‌های این تیم بیشتر است. کریم بوستانی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: «با پرسپولیسی بازی داریم که تیم خیلی بزرگی است و نمی‌خواهد از کورس قهرمانی عقب بماند. ما در انتهای جدول هستیم و پرسپولیس در بالای جدول، امیدوارم این بازی، رقابت خوبی از آب در‌بیاید.» وی درباره شناخت کادر فنی استقلال خوزستان از تیم پرسپولیس نیز توضیح داد: «ما در این دو بازی اخیر خیلی خوب بازی کردیم، اما نتیجه نگرفتیم و امروز مقابل تیمی قرار می‌گیریم که خیلی بزرگ است و مربی بزرگ، با‌شخصیت، جنتلمن و بی‌حاشیه‌ای دارد. قطعا بازی خیلی سختی پیش روی ما خواهد بود. دنبال این نیستیم که با ضدفوتبال، پرسپولیس را متوقف کنیم بلکه می‌خواهیم آبرومندانه نتیجه بگیریم. حریف‌مان را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که آنها ضعف‌هایی دارند، اما نقاط قوت‌شان بیشتر است. ما می‌خواهیم اول گل نخوریم و روی ضدحملات به پرسپولیس گل بزنیم.»او درباره مسائل مالی تیم استقلال خوزستان و تأثیر آن بر عملکرد تیم هم گفت: «باشگاه فقیری هستیم و پرسپولیس باشگاهی غنی. از ابتدای فصل بودجه ما خیلی کم بود، اگرچه تا الان 50درصد از پول بازیکنان پرداخت شده که همین امر هم راضی‌کننده است. ما تیم خیلی جوانی داریم و 7‌نفر از بازیکنانم برای نخستین‌بار می‌خواهند در ورزشگاه آزادی بازی کنند. البته که آنها مقابل فینالیست آسیا انگیزه بالایی دارند و همه متحد شده‌اند تا یک بازی خوب را مقابل پرسپولیس ارائه کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید