• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 25 بهمن 1397
کد مطلب : 47771
+
-

الریان را ببریم کارمان در گروه ساده‌تر است

الریان را ببریم کارمان در گروه ساده‌تر است

آرش رضاوند، هافبک تیم سایپا در پیروزی این تیم مقابل مینروا پنجاب هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، نقشی تعیین‌کننده داشت و حتی توانست گلزنی کند. رضاوند بعد از این پیروزی در گفت‌وگو با همشهری درباره این بازی گفت: «بازی خوبی بود و ما خیلی زود توانستیم گل بزنیم همین موضوع باعث شد بازی سختی نداشته باشیم. اگر گل 
زود هنگام را نمی‌زدیم مطمئنا بازی سختی می‌شد آن هم در زمین ورزشگاه شهر قدس که به‌دلیل بارش باران شرایط خیلی سختی را پیدا کرده بود. البته در کل تیم پنجاب آنقدر قدرتمند نبود که بتواند برای ما دردسرساز شود.»
وی در ادامه با اشاره به بازی این تیم مقابل الریان قطر در مرحله دوم پلی آف آسیا گفت: «بازی سختی خواهد بود. مسابقه‌ای که در زمین حریف برگزار می‌شود. به هرحال قطری‌ها در جام ملت‌ها قهرمان شدند و حالا انگیزه زیادی دارند که در رده باشگاهی هم به موفقیت برسند. با این حال امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم. البته ما هنوز آنالیزی روی الریان نداشتیم و در این هفته حتما آنالیزهای لازم را خواهیم داشت.»
او اضافه کرد: «این درست است که ما از تیم پنجاب شناختی نداشتیم ولی الریان تیم شناخته شده‌ای است و یقین داشته باشید با همدلی که در تیم است می‌توانیم الریان را هم شکست دهیم. در همین بازی با پنجاب درست است گل اول را من زدم ولی همه تلاش کردند و دویدند تا ثمره کوشش آنها را من به ثمر برسانم. یک مسئله دیگر هم اینکه ما اگر به مرحله گروهی برویم شرایط به‌مراتب راحت‌تری نسبت به تیم‌های استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت؛ یعنی همه غول‌ها در گروه ما نخواهند بود و می‌توانیم بهتر نتیجه بگیریم.»
رضاوند درباره اینکه با توجه به بضاعت سایپا نمی‌توان این تیم را مدعی قهرمانی آسیا دانست، گفت: «صددرصد همینطور است ما نمی‌توانیم مدعی باشیم. شاید پول 2 بازیکن الریان از کل هزینه باشگاه سایپا بیشتر باشد. سیاست باشگاه سایپا همواره این بوده که از محصولات خودش استفاده می‌کند؛ یعنی بازیکنانی نظیر ترابی و قلی‌زاده یا در گذشته کاوه رضایی و سجاد شهباززاده پرورش یافته خود باشگاه سایپا هستند. آنطور نبوده که بروند بازیکنان خارجی زیادی را با قیمت بالا جذب کنند؛ به همین دلیل هم توقع بالایی ندارند.» 
هافبک سایپا با اشاره به شرایط این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: «خوشبختانه برد روحیه‌بخشی در مقابل پنجاب به‌دست آوردیم ولی واقعیت این است که شانس زیادی برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی نداریم و فشار زیادی در این خصوص روی ما نیست. اگر منصفانه هم نگاه کنیم از لحاظ مالی توان رقابت با تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و سپاهان را  نداریم، ولی با این حال تلاش می‌کنیم از حیثیت نام خود دفاع کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید