• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 1 بهمن 1396
کد مطلب : 4763
+
-

خبرهای کوتاه | ادب وهنر

فراخوان جشنواره شعر فجر

 

بنیاد شعر و ادبیات‌داستانی ایرانیان با انتشار فراخوانی از پدیدآورندگان و ناشران خواست تا آثار منتشر شده در سال 95 را در 3حوزه شعر بزرگسال، شعر کودک و درباره شعر تا 15بهمن در اختیار دبیرخانه قرار دهند. به‌گزارش همشهری اختتامیه جشنواره شعر فجر اسفندماه برگزار می‌شود.

 

 

 

 

موزه معاصر میزبان آثار صادقی

 

نمایشگاه آثار علی‌اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح می‌شود. به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، مراسم افتتاحیه نمایشگاه مروری بر آثار و زندگی علی‌اکبر صادقی، روز یکشنبه 8بهمن‌ماه از ساعت 17با حضور هنرمندان، استادان، مقامات فرهنگی‌ هنری و... در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود. علی‌اکبر صادقی بیش از 50سال است به‌عنوان نقاش، انیماتور، مجسمه‌ساز و شاعر به فعالیت هنری مشغول است. در این نمایشگاه بیش از 200اثر هنری از آثار نقاشی، نقاشی دیواری، مجسمه، طراحی، طراحی روی شیشه، تصویرسازی و نیز فیلم‌های نادری از هنر پویانمایی از این هنرمند به نمایش درمی‌آید.

 

 

 

2فیلم ایرانی در سانتاباربارا

 

فیلم‌های قصیده گلمکانی و نرگس آبیار به سی‌وسومین جشنواره جهانی فیلم «سانتا باربارا» آمریکا راه یافتند. به گزارش پایگاه خبری فیلم کوتاه، این جشنواره که جزو جشنواره‌های واجد شرایط اسکار است در این دوره میزبان فیلم کوتاه «آگهی فروش» ساخته قصیده گلمکانی و فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار خواهد بود

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :