• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47589
+
-

جشن چهل‌سالگی

مردم استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام دیروز همزمان با سراسر کشور چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

فجر
جشن چهل‌سالگی

دیروز، در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم سراسر کشور در راهپیمایی پرشور 22بهمن شرکت کردند و این مناسبت را جشن  گرفتند.به گزارش همشهری، در راهپیمایی باشکوه روز 22‌بهمن مردم از هر قشر و قومی حضور داشتند، از مرد و زن گرفته تا کودک و سالخورده و دانشجویان و دانش‌آموزان و جانبازان دفاع مقدس و...مردم استان‌های غربی کشورمان همچون لرستان، خوزستان و ایلام نیز با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند و به شادی پرداختند.


راهپیمایی 22 بهمن در خوزستان

مردم خوزستان دیروز (دوشنبه) با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن 40 ‌سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان مولوی آغاز ‌شد و تا چهارراه نادری ادامه یافت.در این مراسم مردم، مسئولان و روحانیون و نیز اقوام گوناگون خوزستان، از عرب گرفته تا بختیاری و عشایر، حضور داشتند و شعارهای انقلابی و ضداستکباری همچون الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ترامپ، مرگ بر اسرائیل و لااله‌الّاالله سر دادند.


فریاد «مرگ بر آمریکا» در لرستان

در استان لرستان نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم برگزار شد. همزمان با یوم‌الله 22 بهمن، نیز اقشار مختلف استان  در راهپیمایی این روز شرکت کردند. مردم خرم‌آباد با حضور پرشور خود در میدان شهدای این شهر، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند.

مردم ولایتمدار لرستان در این راهپیمایی با مشت‌های گره‌کرده و سر دادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برائت خود را از استکبار جهانی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب را بار دیگر اعلام کردند.حجت‌الاسلام «سید رضا تقوی» نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور امسال سخنران مراسم 22 بهمن لرستان بود.


حضور پرشور ایلامی‌ها

 راهپیمایی باشکوه مردم ایلام در یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۲۲ نقطه از این استان برگزار ‌شد. مردم ایلام با حضور آگاهانه و گام‌های استوار و وحدت‌آفرین خود در این راهپیمایی، ضمن تجدید میثاق با ولی امر مسلمین، در عهدی دوباره با آرمان‌های بلند شهدای گرانقدر و امام راحل، همبستگی مردم را به نمایش گذاشتند و نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم را با شعارهای کوبنده خود نقش بر آب کردند.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران این مراسم در شهر ایلام حضور پیدا کرد و با یادآوری دخالت‌ها و جنایات آمریکا در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، از حضور پرشور مردم قدردانی کرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید