• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 بهمن 1397
کد مطلب : 47396
+
-

ال‌مادریلنیو در راه است

شنبه و یکشنبه آینده، فوتبال اروپا شاهد برگزاری رقابت‌های مهمی است. در اینجا نگاهی گذرا داریم به بازی‌های مهمی که این دو روز برگزار می‌شود.
   داربی ال‌مادریلنیو
شنبه و از ساعت18:45، داربی شهر مادرید در وندا متروپولیتانو به انجام خواهد رسید. رئال‌مادرید پس از بازی دیشب در مرحله رفت نیمه‌نهایی کوپا‌دل‌ری مقابل بارسلونا در نوکمپ، با حداقل استراحت باید یک داربی دیگر را برگزار کند. این دویست‌وبیست‌ودومین بازی دو تیم است. 109برد برای رئال و 56پیروزی برای اتلتیکو در بازی‌های رو در رو به‌ثبت رسیده و 56مسابقه هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده و در رقابت‌های لالیگا آمار بردها، 86 به 39به‌نفع رئال است. سرخیو راموس می‌تواند با حضور در این بازی، سی‌وهفتمین داربی ال‌مادریلنیو ی خود را هم تجربه کند و به تنهایی در رده دوم جدول، بیشترین حضور در این داربی را به‌خود اختصاص دهد. بازی رفت در سانتیاگو برنابئو با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده بود.
   روزهای سخت بایرن‌
شکست هفته گذشته مقابل بایرلورکوزن در بای آره‌نا و سقوط بایرن‌مونیخ به رده سوم جدول بوندس‌لیگا، بار دیگر سیلی از انتقادات را به سمت کادر فنی سرازیر کرد. نیکو کوواچ مدتی با کسب نتایج ایده‌آل، از انتقادات به‌دور بود ولی باخت 3 بر یک هفته گذشته شرایط را برای بایرن حساس‌تر کرده است. شالکه هفته‌های پرفراز و فرودی را در بوندس‌لیگا سپری کرده است. آنها در رده دوازدهم جدول هستند اما باواریایی‌ها می‌دانند که نباید فریب این موضوع را بخورند. بایرن شنبه و از ساعت21میزبان شالکه خواهد بود.
   اسپالتی رو لبه تیغ
اینتر، 2 هفته پیاپی در سریA شکست خورده و اکنون نه‌تنها شانسی برای رسیدن به جایگاه دوم ندارد بلکه عنوان سومی نراتزوری هم به خطر افتاده است. 3هفته است که مردان لوچانو اسپالتی رنگ برد را در این رقابت‌ها ندیده‌اند و در این میان در کوپاایتالیا نیز مقابل لاتزیو شکست خورده و حذف شده‌اند. به‌نظر می‌رسد بازی شنبه‌شب که از ساعت23در زمین پارما آغاز می‌شود، آخرین فرصت برای سرمربی اینتر باشد. پارما در رده دوازدهم است و هفته پیش توانست یووه را در تورین با نتیجه 3بر 3متوقف کند.
   ساری در خدمت کلوپ
یکشنبه از ساعت19:30به وقت تهران، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان چلسی است. سیتی برای رقابت با لیورپول در صدر باید این بازی را با برد پشت سر بگذارد و چلسی هم برای آنکه منچستریونایتد را پایین‌تر نگه‌دارد، به تمامی امتیازات این مسابقه حساس نیازمند است. این بازی در حالی برگزار می‌شود که هم لیورپول و هم منچستریونایتد، شنبه به مصاف رقبای خود یعنی بورنموث و فولام رفته‌اند.
   پس از ال‌کلاسیکو
بارسلونا پس از بازی دیشب، یکشنبه از ساعت23:15 مهمان اتلتیک بیلبائو است. پیروزی در این بازی می‌تواند با توجه به برگزاری داربی ال‌مادریلنیو فاصله بارسا را با یکی از دو تیم مادریدی  یا هر دو افزایش دهد و جایگاه آبی‌اناری‌ها را در صدر جدول مستحکم‌تر کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :