جلسه کمیته شفافیت با سازمان مدیریت میادین
جلسه کمیته شفافیت شورای شهر تهران با موضوع شفافیت در سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار با حضور بهاره آروین، عضو شورای شهر و رئیس این کمیته برگزار شد. به گزارش همشهری، بهاره آروین با تأکید بر اهمیت قراردادهای درآمدی با توجه به نوع کارکرد این سازمان گفت: «سایت هر سازمان با نمایش اطلاعات و مستندات آن سازمان باید به کمک شفافیت مجموعه بیاید و از این منظر، میتوان از سایت سازمان مدیریت میادین بهعنوان سایت نمونه شهرداری تهران نام برد.» او با تأکید بر لزوم انتشار همه قراردادهای شهرداری تهران روی سامانه شفافیت ازجمله قراردادهایی که از نظر مبلغ، قرارداد متوسط محسوب میشوند، تأکید کرد: «اقدامات سازمان مدیریت میادین در زمینه شفافیت جای تقدیر دارد.» همچنین مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در جمع اعضای این کمیته گفت: «سازمان مدیریت میادین با تمام وجود از بحث شفافسازی و پیگیری این مهم توسط شورای شهر استقبال میکند.» سیدسعید راد با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین در شرایط سخت اقتصادی جامعه بهعنوان سازمان خدمترسان با تعدیل قیمت انواع میوه و دیگر محصولات پرمصرف به کمک مردم آمده است، عنوان کرد: «به همین دلیل، مراجعهکنندگان روزانه میادین و بازارهای میوه و ترهبار از 500 هزار نفر فراتر رفته و در بعضی روزها به یک میلیون مراجعه نیز میرسد.» وی با بیان اینکه هماکنون حتی با 10هزار تومان نیز امکان خرید چند قلم محصول در میادین میوه و ترهبار وجود دارد، تصریح کرد: امروز تنها جایی که در آن مرغ به قیمت زیر 10هزار تومان توزیع میشود، میادین و بازارهای میوه و ترهبار است.