• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 14 بهمن 1397
کد مطلب : 46893
+
-

کتاب‌های سلینجر به‌زودی چاپ می‌شوند

دریچه
کتاب‌های سلینجر به‌زودی چاپ می‌شوند


جی.دی.سلینجر، نویسنده مشهور آمریکایی و صاحب رمان ناطوردشت، در زمان حیات خود چند داستان و رمان منتشر کرد. حالا پسر او گفته می‌خواهد آثار منتشر نشده این داستان‌نویس را به‌زودی منتشر کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، پسر جی.دی. سلینجر به یکی از بزرگ‌ترین رازهای دنیای ادبیات پایان داد و از انتشار آثار پدرش در آینده‌ای نزدیک خبر داد. سلینجر مثل کتاب‌های محدودش اطلاعات اندکی درباره زندگی‌اش منتشر شده است. او گوشه‌گیر و منزوی بود و سعی می‌‌کرد همیشه از رسانه‌ها دور باشد.

 مت سلینجر، پسر نویسنده ناطوردشت گفته است: پدرم تمام عمر خود در حال نوشتن بود ولی به‌خاطر شخصیت گوشه‌گیرش دوست نداشت هیچ‌یک از آنها چاپ شود. البته به‌زودی کتاب‌های پدرم منتشر خواهد شد.

مت سلینجر می‌گوید ممکن است آثاری که از پدرش منتشر خواهد کرد طرفدارانش را ناامید کند ولی برای خوانندگان واقعی آثار داستانی این کار لازم است. او گفته: امسال صدمین سالگرد تولد پدرم است و در حال بررسی کارهای اولیه برای چاپ آثارش هستیم.

 در طول 50 سال گذشته همواره شایعات بسیاری درباره سلینجر در رسانه‌های آمریکایی وجود داشت. یکی از این شایعات می‌گفت آثار منتشر نشده سلینجر در خانه‌اش واقع در نیوهمپشایر توسط دخترش مارگارت نگهداری می‌شود.  سلینجر سال 2010از دنیا رفت و از سال 1960به بعد کتابی منتشر نکرد. در روزهای پایانی‌ ماه نوامبر ۲۰۱۳، سه داستان از جی. دی. سلینجر به فضای اینترنت نشت کرد که اقیانوس پر از توپ‌های بولینگ، پائولا و تولد نام داشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید