• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 10 بهمن 1397
کد مطلب : 46581
+
-

واکنش سیاسیون به درگذشت دبیرکل موتلفه

یاد
واکنش سیاسیون به درگذشت دبیرکل موتلفه

 محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بامداد روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت.
 علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت دبیر کل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفته و در پیام خود آورده است: ایشان در طول سال‌های انقلاب در زمره مبارزین و از ارادتمندان به نظام و رهبری بودند و پس از آن نیز خدمات فراوانی از جمله استانداری در تهران، فارس و خراسان، شهردار تهران و معاونت در چند وزارتخانه و نهاد انقلابی عرضه داشتند.
همچنین علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح سه‌شنبه مجلس، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم حبیبی گفت: ایشان از السابقون انقلاب اسلامی و همراهان مرحوم عسگر‌اولادی بودند.
محمد‌جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان هم در پیامی مرحوم حبیبی را  از مبارزان پیشتاز انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایشان در 4دهه خدمت صادقانه در جایگاه‌های مختلف منشأ خدمات ارزشمند بودند و تجربه گرانبهایی را به نسل‌های دوم و سوم انقلاب در جایگاه دبیرکلی یکی از قدیمی‌ترین احزاب سیاسی ایران منتقل کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، در پیامی به همین مناسبت خاطرنشان کرد: آن مرحوم از همراهان خدوم انقلاب اسلامی بود و در مراحل مختلف زندگی خود همواره با عشق به امام و انقلاب راه می‌پیمود.
علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، مرحوم حبیبی را یار فداکار امام‌(ره) و رهبری و از همراهان نظام دانست.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :