• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 10 بهمن 1397
کد مطلب : 46577
+
-

صدای استان‌ها

   آب‌گرفتگی معابر سنندج 
باران که می‎بارد آب از ارتفاعات شهر به سمت پایین‌ راه می‌افتد و در خیابان‌های پایین شهر جمع می‌شود. جوی ایجاد شده علاوه بر ایجاد ترافیک، عبور و مرور مردم را هم دشوار می‌کند. وجود زباله در جوی‌ها هم مزید بر علت شده مانع تخلیه آب از خیابان‌ها می‌شود. مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند. 
کسبه خیابان آبیدر سنندج از کردستان

   شرایط نامناسب زندگی یک زلزله‌زده
از زلزله‌زدگان شهرستان ثلاث باباجانی هستم. با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و زلزله، در این شهرستان شغل کمتری وجود دارد. با وجود بیماری که دارم حاضرم چند شیفت کار کنم، اما درآمد داشته باشم و ‌سربار نباشم، اما نتوانستم شغلی پیدا کنم. از مسئولان درخواست می‌کنم شرایط اشتغال را برای جوانان این شهرستان آسیب‌دیده که از قبل هم محرومیت‌های بسیاری داشت فراهم کنند.
هادی مینایی از کرمانشاه

   نظارت بر بازار پوشاک
نابسامانی زیادی در بازار لباس و پارچه اهواز دیده می‌شود. به همین دلیل خریداران برای خرید یک جنس با کیفیت و خوب با قیمت مناسب با مشکل مواجهند. مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند. 
یک شهروند از خوزستان 

   آپارتمان‌های بلاتکلیف در شیراز
شرکت سازه پایدار فارس متعلق به بنیاد تعاون ناجا در سال ۹۱ تعدادی آپارتمان در گلدشت حافظ و بلوار حسینی الهاشمی پیش‌فروش کرد. این آپارتمان‌ها هنوز تحویل داده نشده است. 
یک شهروند از فارس 

   وضع نامناسب محراب مسجد حیدریه
محراب مسجد حیدریه در شهر قزوین که از میراث دوره ساسانی است، نم گرفته. از مسئولان درخواست می‌کنم به این اثر تاریخی توجه ویژه‌ای نشان دهند. 
یک شهروند از قزوین

    معابر نامناسب کنگاور 
خیابان‌های شهر کنگاور مناسب نیست. به‌ویژه سالمندان، معلولان و ناتوانان برای تردد در معابر شهر با مشکل روبه‌رو می‌شوند. این دردسر به‌ویژه در فصل زمستان و با بارش برف و باران بیشتر می‌شود. 
یک شهروند از کرمانشاه

   کمبود پارکینگ در خاقانی
خیابان خاقانی از محله‌های قدیمی شهر اصفهان است که ضمن متصل کردن چند خیابان‌ و محله‌ پررفت‌وآمد به همدیگر، به خودی خود، ‌محلی برای وقت‌گذرانی است. اینجا کاربری تجاری هم دارد. پس طبیعی است که این خیابان نیاز زیادی به پارکینگ داشته باشد، به‌ویژه که خود خیابان ظرفیت کافی برای تأمین جای پارک ساکنانش را هم ندارد.
سیامک محسنی از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید