• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 6 بهمن 1397
کد مطلب : 45988
+
-

با مردم

   باران، داد مردم باران‌دوست را درآورد
با اینکه شمال ایران مهد بارش باران است و قاعدتا نباید با بارش مشکل حادی ایجاد شود،  اما باران کابوس اهالی ساکن در خیابان 24 دریاگوشه متل قو در سلمانشهر شده است، زیرا به‌دلیل آسفالت نبودن،  ‌آبگرفتگی، باتلاقی می‌سازد که برای رسیدن به خانه راهی جز عبور از آن وجود ندارد. از شهردار منطقه تقاضا داریم مشکل این خیابان را مثل خیابان «متل قو» بررسی و آن را حل کنند.
جمعی از اهالی خیابان

ایستگاه متروی بهشتی- آزادگان صندلی کافی ندارد
ایستگاه متروی شهید بهشتی به آزادگان صندلی برای انتظار کم دارد؛ ضمن اینکه همان تعداد کم هم در تسخیر دستفروشان است. لطفا تدبیری اتخاذ شود.
کتابی

  کشمش‌ها را به قیمت پایین خریدند
کش‌وقوس‌های اداری در مورد اعلام نرخ خرید تضمینی کشمش باعث شد تا کشاورزان کشمش‌های خود را به چند نرخ و هر قیمتی که شرکت‌های صادرکننده اعلام کرده بودند،  بفروشند. به‌تازگی آمده‌اند و می‌گویند کشمش شما را به فلان قیمت می‌خریم. کجا بودند آن روزهایی که کشمش‌ها روی دستمان مانده بود؟
رشوند از قزوین

 کندی سرعت اینترنت در روستاهای خوزستان
‌ روستاهای استان خوزستان از اینترنت بسیار کم‌سرعتی برخوردارند و همان اینترنت هم در ساعاتی از روز قطع می‌شود. بارها از مسئولان تقاضای رسیدگی کرده‌ایم اما در چند سال اخیر کندی سرعت بیشتر هم شده چون تعداد کاربران بیشتر شده اما پهنای باند افزایش نیافته و امکانات بهتری عرضه نشده است.
سعیدی از خوزستان

  درگیری همیشگی در ایستگاه اتوبوس پارک‌وی
پایانه شهید افشار واقع در پارک‌وی یکی از بی‌نظم‌ترین خط‌های بی‌آرتی اتوبوس است. در این خط خانم‌ها برای ایستادن باید از دل صف طولانی مردان با هزار زحمت عبور کنند و هم‌جهت با آنها در یک راهروی تنگ بایستند درحالی‌که می‌توان از جهت مخالف آقایان برای آنها تشکیل صف داد.  ضمن اینکه این صف‌ها هیچ‌وقت نظم ندارند و مردم حق‌الناس را رعایت نمی‌کنند و همیشه درگیری لفظی و حتی فیزیکی در این مسیر اتفاق می‌افتد. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
صدیقه بهره‌مند

این خبر را به اشتراک بگذارید