• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 6 بهمن 1397
کد مطلب : 45950
+
-

پیشنهاد باهنر به روحانی

نکته
پیشنهاد باهنر به روحانی


محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی با شفقنا عملکرد دولت‌ها را  مورد نقد قرار داد. در بخشی از این گفت‌وگو با شفقنا آمده است:

      در روزهای ابتدایی ریاست‌جمهوری آقای روحانی، من برای عرض تبریک رفتم و به ایشان 2پیشنهاد دادم، گفتم شما به‌عنوان رئیس‌جمهور، رؤسای جمهور بعد از انقلاب ایران را دور هم جمع کنید و ماهانه جلسه‌ای با هم داشته باشید. شما با آقای هاشمی خوب هستید و می‌توانید با آقای خاتمی کنار بیایید و باید احمدی‌نژاد را هم تحمل کنید.

      در دولت اصلاحات، توسعه سیاسی مطرح شد و بسیار خوب بود و ادبیات عوض شد ولی ۴سال وقت کشور هدر شد و دعواهای سیاسی به‌وجود آمد و اطرافیان دولت علیه آقای هاشمی حرف می‌زدند و می‌خواستند قتل‌های زنجیره‌ای را به گردن مرحوم هاشمی رفسنجانی بیندازند. دعواهای بی‌خود شروع شد و به تخریب نیروهای قبل از خود پرداختند.

      آقای احمدی‌نژاد امروز فقط علاقه‌مند است بر موج نارضایتی مردم سوار شود که مثلا زمینه فراهم شود تا دوباره بتواند رئیس‌جمهور شود. خب اینکه نمی‌شود. یک موقع هست که طرف با دولت رقابت می‌کند اما یک موقع هست که نه، موج نارضایتی‌های مردم را تحریک می‌کند. خب اینکه هیچ دولتی اجازه نمی‌دهد. هیچ حکومتی اجازه نمی‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید