• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 4 بهمن 1397
کد مطلب : 45866
+
-

با مردم

   کمیته شیرمدارس چه می‌کند؟
کمیته ملی شیر مدارس، توزیع شیرغنی شده با ویتامین D را ابلاغ کرده است اما امسال در بسیاری از مدارس شیر توزیع نشده است. در برخی استان‌های محروم‌ واقعا توزیع شیر مغتنم است. چرا مسئولان این همه اهمال کاری می‌کنند؟
محمد حیدری از زاهدان

   همسایه مردم‌آزار
در بن‌بست مخلصی واقع در خیابان عارف‌نسب،4هزار متر زمین مخروبه یک طرف کوچه و 2 باب ساختمان 7طبقه در طرف دیگر کوچه واقع شده‌اند. صاحب زمین مخروبه‌ خود را مالک کوچه می‌داند و اجازه هیچ نوع فعالیتی در کوچه نمی‌دهد درحالی‌که در سمت دیگر 2 ساختمان با 30 پارکینگ در دست ساخت است! این شخص مدام نخاله و زباله در وسط کوچه می‌ریزد و راه را می‌بندد و 60خانوار از دست ایشان در عذابند. شکایت از ایشان هم تاکنون نتیجه نداده چون به زندان می‌رود و بازمی‌گردد و به کارش ادامه می‌دهد.
جمعی از سکنه کوچه

   میوه‌فروشان بی‌انصاف در چالدران
چالدران با اینکه شهر خیلی بزرگی نیست، قیمت میوه در آن چند برابر شهرهای اطراف است. چرا هیچ نظارتی بر این موضوع نمی‌شود؟
مهتا اسم‌پور از چالدران آذربایجان‌غربی

   حق مسکن 40هزارتومانی دردی دوا نمی‌‌کند
واقعا مسئولان فکر می‌کنند با حق مسکن 40هزارتومانی چه کمکی به ما می‌کنند؟ اصلا شما فرض کنید 140هزارتومان، مگر به این سادگی‌هاست از پس رهن و اجاره برآمدن. خریدن خانه که دیگر رؤیاست!
احمدرضا حجتی از همدان

@  کشاورزی خراسان‌جنوبی را نجات دهید
15سال است که خراسان جنوبی دچار خشکسالی‌است و همه آنهایی که تا یک دهه پیش کشاورز بودند امروز یا بیکارند یا کارگر فصلی شده‌اند یا دستفروشی می‌کنند و یا مهاجرت کرده‌اند. واقعا هیچ راهی برای نجات کشاورزی استان ما نیست؟ مسئولان می‌گویند در برخی روستاها آب شرب هم نیست تا چه رسد به کشاورزی!
محمدرضا زیراچی از بیرجند

   استخرهای تهران نیازمند امنیت و بهداشت
وضعیت استخرهای تهران نامناسب است. حتی در این فصل که افراد کمتری به استخر می‌روند اغلب استخرها از جمله استخرهای شهرداری از نظر نظافت مشکل دارند. در ثانی امنیت استخرها موضوعی‌ است که باید برای آن فکری اساسی شود.
احمد از پیروزی

   شهرستان آبدانان فضای سبز کم دارد
فضای سبز شهرستان آبدانان به‌خصوص در اطراف کوی‌اندیشه و کوی کارکنان کم است و به‌خصوص هیچ محل بازی‌ای برای کودکان وجود ندارد. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
نورا رمضانی از ایلام

@  بیمارستان فوق‌تخصصی آمل پزشک ندارد
بیمارستان فوق‌تخصصی آمل حتی یک پزشک متخصص ندارد و خدماتی که ارائه می‌کند در حد یک درمانگاه است. اگر قرار بود اینجا درمانگاه باشد چرا این همه هزینه صرف ساخت بیمارستان آن هم با امکانات فوق‌تخصصی شد؟
عباس بهرام‌پور از آمل

   خیابان‌های گاندی نیازمند آسانسور هستند
ما ساکنین خیابان‌های چهارم و پنجم گاندی برای رفت‌وآمد به خیابان ولیعصر باید از 120پله بالا و پایین برویم و این تعداد به‌خصوص برای افراد مسن بسیار سخت است. از مسئولان شهری تقاضا داریم در این مسیرها آسانسور نصب کنند.
جمعی از ساکنین محله قدیمی گاندی

   مشکل تعاونی‌های هفتگانه شهر اندیشه را حل کنید
از مسئولان شهرداری اندیشه و کمیته امداد امام(ره) تقاضا داریم مشکل 28ساله اعضای تعاونی‌های هفتگانه کارمندی و کارگری را در فاز 6 اندیشه حل کنند و باقی‌مانده اعضا را از سرگردانی نجات دهند.
میرحسین نبوی از شهرجدید اندیشه

@  سراب مسابقات و قرعه‌کشی‌های تلویزیونی
با وجود اینکه برگزار‌کنندگان مسابقات و قرعه‌کشی‌های تلویزیونی به خیلی از تعهدات خود مبنی بر پرداخت جایزه و سکه و خودرو عمل نکرده‌اند، باز هم برای مسابقات جام ملت‌های آسیا وعده ۲۰۶ می‌دهند. چرا با احساسات و دارایی مردم بازی می‌کنند.
احمد ازتهران

   وانت‌ها، عامل ترافیک خیابان 17شهریور
وانت‌های میوه‌فروش خیابان 17شهریور تا میدان خراسان را قرق کرده‌اند و 2 لاین از 3لاین در تصاحب آنهاست. لطفا مسئولان فکری کنند. ترافیک این مسیر مردم را به ستوه آورده است.
ناهید حسابی از میدان خراسان

   مالیات سنگین برای سیگار منظور کنند
چندی قبل رسانه‌ها خبر داده بودند که 90درصد بیماران سرطان ریه سیگاری هستند. چرا مسئولان که برای همه‌‌چیز مالیات در نظر می‌گیرند از سیگار مالیات نمی‌گیرند تا حداقل جوان‌ها و نوجوان‌ها کمتر به سمت آن بروند.
فاطمه سبویی از کرمان


پیشنهاد

عصرها مسیر میدان صنعت از سمت خیابان خوردین قفل می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم مسئولان، ورودی شیخ‌فضل‌الله به میدان را مسدود کنند و خودروها بروند خوردین و از دوربرگردان به سمت میدان صنعت بازگردند تا ترافیک قفل نشود.
رضا دانایی‌فر از شهرک قدس

این خبر را به اشتراک بگذارید