• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 بهمن 1397
کد مطلب : 45559
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


 دامداران بزرگ، جنگل‌ها و مراتع را نابود کردند
صدور پروانه چرا برای دامداران در گیلان برای هر دامدار ۵۰راس است، درحالی‌که دامدارانی هستند که 500 تا 1000راس دام برای چرا می‌برند که باعث نابودی مراتع و جنگل‌ها شده است. قانونی بگذارند که از این دامدارهای بزرگ مالیات اخذ شود و زکات آن را هم بپردازند و ارزش‌افزوده هم منظور کنند تا این درآمدها صرف جنگلکاری و حفظ مراتع شود.


مهرآبادی از فومن

  فکری به حال موش‌های تهران کنید
از مسئولان شهری توقع داریم فکری به حال وفور موش‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌های تهران کنند. در مقطعی، شهرداری در این زمینه موفق عمل کرده بود، لطفا باز‌هم ادامه دهند.

احمد از پیروزی

  فرسودگی تاکسی‌های شادگان
ناوگان تاکسیرانی شهر شادگان در استان خوزستان خیلی فرسوده است و هر قدر هم از شهرداری تقاضا کرده‌ایم که به نوسازی ناوگان توجه کند تاکنون خبری نشده است. رانندگان تاکسی هم خودشان به تنهایی قادر به نوسازی نیستند. واقعا گناه مسافران چیست که در هوای آلوده و تابستان‌های 50درجه سوار تاکسی‌های قراضه‌ای می‌شوند که حتی کولر ندارند؟

مشایخ از شادگان استان خوزستان

 حقوق 3ماه یک‌بار بدون بیمه
به مدرسان آزاد سازمان‌هایی مثل شهرداری هر 3ماه یک‌بار حقوق می‌پردازند و بیمه‌ای هم در کار نیست. تازه از همان حقوق ناچیز مالیات هم کسر می‌کنند.
محمدپور از تهران

  دریچه‌های فاضلاب تبریز دست‌اندازهای مردم
دریچه‌های فاضلاب خیابان‌های تبریز نیازمند همسطح‌سازی‌ با خیابان هستند تا اختلاف ارتفاع آنها باعث صدمه‌زدن به‌خودروها و عابران پیاده نشود. از شهرداری تبریز تقاضای رسیدگی دارم.
خسرو محمدزاده از تبریز

روی نانوایی‌های آزادپوز نظارتی نیست!
نانوای محل زندگی ما قیمت نان را 200تومان گران کرده است. با 124تماس گرفتیم و گزارش دادیم که در جواب گفتند چون آزادپوز است ما هیچ نظارتی روی آن نداریم و هر قدر می‌خواهد می‌تواند گران کند.
اکبریان از تهران

 ماشین گرفتیم 2ماه است که دنبال مدارکش می‌دویم!
بعد از 2سال دوندگی یک وانت نیسان با وام خوداشتغالی دریافت کردیم و اکنون بیش از 2‌ماه است که دنبال مدارک آن هستیم که تاکنون هم نتیجه نداده است. مگر خودرویی که فروخته می‌شود نباید مدارکش صادر شده باشد؟
جمشید مرادی از کرج

سدمعبر با جگرفروشی
درخیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، نبش خیابان موسیوند، یک مغازه جگرفروشی دایر است که حدود۱۲ صندلی و 3میز در پیاده‌روگذاشته و راه مردم را سد کرده است. هر قدر هم اهالی اعتراض می‌کنند می‌گوید برای جگرکی این کار عرف است و خلاف نیست. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
مهدی کاوه از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید