• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 2 بهمن 1397
کد مطلب : 45558
+
-

کوتاه از حادثه

کوتاه از حادثه
کوتاه از حادثه


       قاتل خاموش، یک خانواده را قربانی کرد
4 عضو یک خانواده وقتی در حال استراحت بودند، قربانی قاتل خاموش شدند و هر 4 نفر به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند. 

این حادثه شامگاه یکشنبه در منطقه رامند بوئین‌زهرا حوالی قزوین اتفاق افتاد. آن روز یکی از نزدیکان این خانواده مقابل خانه‌شان رفت اما هرچه زنگ زد هیچ‌کس در را باز نکرد. او مطمئن بود که ساکنان خانه داخل هستند ولی جواب‌ندادن آنها او را نگران کرد. آنها حتی به تماس‌های تلفنی هم جواب نمی‌دادند تا اینکه پای آتش‌نشانی و پلیس به میان کشیده شد چون ممکن بود اتفاق بدی افتاده باشد. وقتی آتش‌نشانان در خانه را باز کردند، با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. ساکنان خانه شامل پدر، مادر و پسر 12ساله و دختری 10ساله هر یک در گوشه‌ای از خانه بی‌حال روی زمین افتاده بودند و شواهد نشان می‌داد که دچار گازگرفتگی شده‌اند. امدادگران به سرعت وارد عمل شدند و تلاش کردند آنها را نجات دهند اما کار از کار گذشته و هر 4 نفر به‌دلیل مسمومیت با گاز منواکسید کربن جان خود را از دست داده بودند.

سرهنگ حسین علیان نژادی، فرمانده انتظامی بوئین زهرا در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: حدود ساعت 20:38 یکشنبه این حادثه به پلیس گزارش شد و بلافاصله مأموران وارد عمل شدند و بررسی‌ها نشان داد 4 عضو یک خانواده شامل پدر 45ساله، مادر 40ساله همراه پسر 12ساله و دختر 10ساله‌شان به‌علت مسمومیت با گاز خانگی جان خود را از دست داده‌اند. در این شرایط پیکر قربانیان به پوزشکی قانونی منتقل شد.
 
      مرگ دردناک در شعله‌های آتش
آتش‌سوزی خانه‌ای در مبارکه اصفهان حادثه تلخی را رقم زد و به مرگ پسری 5 ساله منجر شد. ساعت 11دیروز به آتش‌نشانی مبارکه اصفهان خبر رسید خانه‌ای حوالی میدان دفاع مقدس منطقه دیزیچه طعمه حریق شده است. دقایقی بعد از این خبر بود که آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رساندند. شعله‌های آتش بخش‌های زیادی از این خانه را در بر گرفته و در حال گسترش بود. در این شرایط عملیات اطفای حریق آغاز شد. در این میان معلوم شد پسری 5 ساله در آتش گرفتار شده است. به این ترتیب آتش‌نشانان او را از دل آتش بیرون کشیدند و وی به بیمارستان منتقل شد. غفور راستین، مدیر حوادث و فوریت‌های پوزشکی استان اصفهان در این‌باره به ایرنا گفت: با وجود اینکه پسر آسیب‌دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمارستان محمدرسول‌الله(ص) مبارکه منتقل شد اما شدت جراحات و سوختگی‌اش به حدی بود که دقایقی بعد جان خود را از دست داد. براساس این گزارش، علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

      مرگ دردناک سرایدار مدرسه
سرایدار مدرسه‌ای در غرب تهران تصمیم هولناکی گرفت و به زندگی‌اش پایان داد.

به‌گزارش همشهری، گزارش این حادثه ساعت19:10 یکشنبه از طریق مأموران کلانتری140 باغ‌فیض به قاضی جنایی تهران اعلام شد. متوفی سرایدار مدرسه بود که عصر یکشنبه به نمازخانه رفته و با طنابی خودش را حلق‌آویز کرده بود. خانواده‌اش که از غیبت او نگران شده بودند به جست‌وجو در مدرسه پرداختند تا اینکه او را در نمازخانه پیدا کردند. متوفی 62ساله بود که خانواده‌اش می‌گفتند از مدت‌ها قبل دچار مشکلات روحی و روانی شده و سابقه خودکشی هم داشت. در چنین شرایطی جسد وی به پوزشکی قانونی منتقل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید